A per el milió de turistes

A per el milió de turistes
29 de Maig de 2017

El Govern provincial completa un calendari d'accions per a incentivar l'arribada de turistes nacionals i internacionals

29 de maig. La Diputació treballarà perquè el turisme siga el protagonista de la temporada estival a Castelló i es consolide com un pilar econòmic i laboral de la província. Per a això, el Govern provincial prolongarà durant tot l'estiu la campanya de promoció turística gestada des del Servei Provincial de Turisme amb l'objectiu d'atraure grans masses de visitants “i que l'estiu del 2017 es convertesca en el de la consolidació de Castelló com la destinació vacacional triada per més d'un milió de turistes”.

 

El vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha destacat que es tracta “d'una previsió més que realista i que ens permetria continuar avançant a l'hora de fer del turisme un motor de desenvolupament social, econòmic i laboral per als nostres pobles que atraga visites i, amb elles, riquesa i creixement”.

 

Així, després que entre els mesos de juny i setembre de l'any passat arribaren a la província un total de 976.123 visitants, des del Govern provincial, i de la mà de l'empresariat turístic castellonenc, “portem mesos treballant perquè aquesta xifra es quede curta i superem la barrera del milió de turistes”.

 

“Un milió de visitants que convertiran el turisme en la principal font d'ingressos i oportunitats laborals per a milers de persones. Un milió de turistes que s'enamoraran d'una província única, del seu binomi costa-interior i que refermaran Castelló com una destinació turística cada vegada més triada, tant a Espanya com pel turisme estranger que descobreix la nostra província gràcies a l'excel·lent treball dels agents turístics i la promoció empresa des del Servei Provincial de Turisme”, ha destacat Martínez.

 

Aposta pel turisme internacional

Respecte d'això, el vicepresident de Turisme ha posat en valor la campanya de promoció turística empresa des del Govern provincial “i que ambiciona projectar turísticament la província en aquells mercats emissors de turistes de tota Europa, amb especial atenció a França i el Regne Unit, per proximitat en el primer dels casos i connectivitat aèria, en el segon”.

 

Per a això, durant els dos pròxims mesos la Diputació de Castelló efectuarà nombroses activitats per a promocionar la província i donar continuïtat a les accions estratègiques ja materialitzades a través dels presstrip i viatges de familiarització amb prescriptors d'Alemanya, França, Bèlgica i Anglaterra realitzats al llarg d'aquest mes.

 

Amb l'objectiu d'incrementar aquest 15%-20% que representa el turisme estranger durant els quatre mesos de temporada alta, el Servei Provincial de Turisme ha programat una sèrie d'accions entre les quals destaquen, per exemple, la presència l'11 de juny a la ciutat gala de Dijon, amb un estand en la zona d'expositors de la prova de la Copa del Món de Patinatge.

 

També per a incentivar l'arribada de turistes procedents de França, que en 2016 van suposar el 27% de les pernoctacions estrangeres, entre el 19 i el 23 de juny s'ha programat un viatge de premsa amb dos mitjans digitals especialitzats en senderisme i tresc Blog trip.

 

Per la seua banda, i després que el Regne Unit “s'estiga erigint com un dels principals emissors de turistes, després que el passat any s'incrementaren en més d'un 30% les visites de britànics a la província gràcies, sobretot, a l'aeroport de Castelló i les seues connexions, des del Govern provincial es continuarà treballant amb fermesa en aquest mercat”.

 

Així, junt amb les campanyes promocionals realitzades a Londres, amb accions de publicitat exterior i street màrqueting, del 9 al 12 de juliol s'ha tancat un viatge per la província per a descobrir els nostres municipis a un grup de bloggers de referència pertanyents a l'Associació de Bloggers de Bristol.