Agents de l’agència de reserves Transhotel descobreixen l’oferta turística de la província durant aquest cap de setmana

26 de Maig de 2013

La Diputación de Castellón está colaborando en la realización de un famtrip este fin de semana dirigido a dar a conocer la oferta turística de la provincia a agentes de la mayorista de alojamientos Transhotel, una de las más importantes empresas a nivel mundial dedicada a la prescripción de alojamiento turístico.

El vicepresidente provincial de Turismo, Andrés Martínez, ha explicado que “este tipo de acciones, contempladas en el Plan de Marketing Turístico del Patronato Provincial de Turismo, pretenden dar a conocer de primera mano las experiencias que ofrece el producto turístico de la provincia de Castellón. Es una  manera efectiva de dar conocer nuestro territorio a aquéllos que tienen que nos tienen que recomendar como destino vacacional”. Concretamente han sido 30 agentes de Transhotel, agencia de reservas de alojamientos española, los que han secundado esta visita en la que han comprobado el funcionamiento de varias instalaciones hoteleras y turísticas y han visitado los municipios de Benicàssim y Vilafamés. Cabe señalar que Transhotel, con más de 60.000 hoteles dentro de su sistema de gestión de reservas, es una de las principales empresas a nivel mundial dedicadas a la prescripción de alojamiento turístico contando con 78.800 agencias colaboradoras en todo el mundo. Hay que recordar que la Diputación de Castellón también ha presentado esta semana la oferta de centros balnearios de la provincia a un periodista de la prestigiosa revista holandesa “Wellness Traveling.nl”, líder europea entre las revistas especializadas en Turismo de Salud. A partir de la visita de estos centros balnearios de la provincia, la revista tiene previsto realizar un amplio reportaje de gran repercusión ya que la publicación es líder en el sector del turismo de salud y balnearios. El artículo que está previsto aparezca en la edición de junio permaneciendo en la red durante un año. Asimismo, está prevista la aparición de un reportaje en la revista “Kosmetiek”, dedicada a profesionales de salones de belleza y cosmética, que cuenta con una tirada de 8.361 ejemplares.  

·         Es tracta d’una de les principals empreses a nivell mundial dedicada a la prescripció d’allotjament turístic

·        Martínez: “És una forma efectiva de donar a conèixer el nostre producte a aquells que l’han de recomanar com a destí”

La Diputació de Castelló està col·laborant en la realització d’un famtrip aquest cap de setmana adreçat a donar a conèixer l’oferta turística de la província a agents de la majorista d’allotjaments Transhotel, una de les més importants empreses a nivell mundial dedicada a la prescripció d’allotjament turístic.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “aquest tipus d’accions, previstes en el Pla de màrqueting turístic del Patronat Provincial de Turisme, pretenen donar a conèixer de primera mà les experiències que ofereix el producte turístic de la província de Castelló. És una  manera efectiva de donar a conèixer el nostre territori a aquells que ens han de recomanar com a destí vacacional”.

Concretament han estat 30 agents de Transhotel, agència de reserves d’allotjaments espanyola, els que han secundat aquesta visita en què han comprovat el funcionament d’unes quantes instal·lacions hoteleres i turístiques i han visitat els municipis de Benicàssim i Vilafamés.

Cal assenyalar que Transhotel, amb més de 60.000 hotels dins del seu sistema de gestió de reserves, és una de les principals empreses a nivell mundial dedicades a la prescripció d’allotjament turístic comptant amb 78.800 agències col·laboradores a tot el món.

Cal recordar que la Diputació de Castelló també ha presentat aquesta setmana l’oferta de centres balnearis de la província a un periodista de la prestigiosa revista holandesa “Wellness Traveling.nl”, líder europea entre les revistes especialitzades en Turisme de Salut.

A partir de la visita d’aquests centres balnearis de la província, la revista té previst realitzar un ampli reportatge de gran repercussió ja que la publicació és líder en el sector del turisme de salut i balnearis. L’article està previst que aparega en l’edició de juny romanent en la xarxa durant un any.

Així mateix, està prevista l’aparició d’un reportatge en la revista “Kosmetiek”, dedicada a professionals de salons de bellesa i cosmètica, que té una tirada de 8.361 exemplars.