Aposta pel mercat britànic

Aposta pel mercat britànic
14 de Gener de 2017

Diputació reforçarà el posicionament de Castelló com a destinació entre el turisme britànics després de l'èxit de la campanya de 2016

14 de gener. La Diputació de Castelló farà una important inversió en 2017 per a reforçar el posicionament de l'oferta turística provincial a la Gran Bretanya, després d'èxit de la campanya efectuada el segon semestre de 2016 en les àrees metropolitanes de Londres i Bristol. El Patronat Provincial de Turisme té prevista una inversió de 300.000 euros enguany per a continuar millorant l'arribada de turisme britànic a Castelló després de mostrar el millor de la província a 20 milions de persones d'allí.

No en va, tal com ha destacat el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, “la intensa campanya de promoció i difusió exterior” de 'Castelló Spain' realitzada a les ciutats amb connexió aèria amb l'aeroport de Castelló així com en l'àrea d'influència dels aeroports de Bristol i Londres Stansted, a més dels propis vols regulars, “ha permés que el nombre de visites britàniques en l'última meitat de l'any se situe prop del 40% que el mateix període de 2015”.

I és que tal com ha posat en valor Martínez, des de la Diputació s'ha posat el focus al Regne Unit com un dels principals països europeus emissors de turistes a la província “centrant una important part de la campanya de promoció turística internacional en el mercat britànic amb una inversió superior als 300.000 euros”.

“Les connexions àrees, que els connecta amb les nostres platges en a penes dues i tres hores, la seua busca d'un turisme de sol i platja que els ofereixen les nostres costes i el seu perfil, ja que és un del turisme menys estacionals a l'estendre la seua temporada alta d'abril a setembre, convertia el Regne Unit en un emissor potencial de visitants, com ja s'està demostrant”, ha assegurat el vicepresident provincial i responsable de l'àrea de Turisme.

Campanya diferenciada en mitjans i street màrqueting

Amb aquestes premisses, durant els últims sis mesos el Patronat Provincial de Turisme ha impulsat nombroses accions estratègiques en diferents suports audiovisuals i en els carrers de la capital d'Anglaterra “per a posicionar Castelló com una destinació turística de rellevància, amb una àmplia oferta de propostes addicionals, més enllà de les vinculades a una destinació de sol i platja”.

Així, per a continuar augmentant el volum de turisme procedent del Regne Unit, durant els últims mesos el Govern provincial ha realitzat una campanya en mitjans de comunicació com ara televisió, premsa, internet i ràdio, amb un impacte directe xifrat en prop de 20 milions de persones; així com publicitat exterior i accions de street màrqueting amb l'objectiu de “descobrir a la gent d'allí els innumerables encants que els ofereix la nostra província”.

Cal destacar que aquesta iniciativa de promoció turística, adreçada especialment a majors de 15 anys de classe mitjana, mitjana alta i alta i residents a les ciutats de Londres i Bristol, ha fet especial èmfasi en el segment del turisme familiar i joves, turoperadors i agents de viatges.

Per a això, s'han dissenyat productes turístics diferenciats per a vendre el patrimoni natural, gastronòmic i la marca Terra de Festivals, a més del turisme de sol i platja “en un clar exemple que aquesta província amaga innumerables encants que, de segur, enamoraran qui la visite.

Més de 1,5 milions per a promocionar la destinació Castelló en 2017

El diputat de Turisme ha ressenyat que dels més de cinc milions d'euros consignats per la Diputació per a emprendre accions de promoció turística, es destinaran més de 1,5 milions d'euros a impulsar diferents iniciatives de promoció de la província amb especial incidència en aquells països que tenen connexió aèria directa amb Castelló.

“El Regne Unit continuarà sent un dels principals eixos de la nostra campanya de promoció turística. Conscient que Castelló, gràcies a la seua dualitat i a reclams com ara el turisme de festivals i l'esport, és cada vegada més una opció per a milers de britànics que veuen en els nostres municipis la millor destinació per a les seues vacances”, ha incidit Martínez.