Aposta pels festivals amb una inversió de 326.500 euros

17 d'Abril de 2012

El Consejo del Patronato Provincial de Turismo, presidido por el presidente de la Diputación, Javier Moliner, ha aprobado la baja de la partida de la Fundación de Festivales, tras su extinción, así como la creación de otras dos para el patrocinio de estos eventos. De este modo, se mantiene la financiación de 196.500 euros a la empresa Maraworld, promotora del FIB y Costa de Fuego, 100.000 al Arenal Sound y la subvención de30.000 ala Asociación Cultural Exodus, organizadora del Rototom Sunsplash.

"Esta colaboración de la Diputación va a permitir que la apuesta de la provincia por los festivales siga siendo una realidad, que a día de hoy mueve más de 60.000 turistas de fuera. Esto es una muestra de que somos capaces de consolidar un destino turístico que puede hacer viable cualquier evento que se desarrolle en esta tierra", ha explicado Moliner.

En este sentido, el presidente provincial ha afirmado que se estima que 50.000 personas pasen por Benicàssim en tan solo dos semanas a propósito del FIB y Costa de Fuego, "lo que supone reactivar la rueda de la economía provincial".

Por otra parte, el Consejo también ha aprobado rescindir el contrato de un soporte publicitario en bicicletas y la baja de la partida asignada a la Asociación de Empresarios de H

ostelería y Turismo de Castellón (Ashotur) en concepto de la III Gala de Turismo Provincial, ya que se ha suprimido. Así, se incrementa la partida de Gastos en Campañas Publicitarias con los 51.300 euros sobrantes de ambas actuaciones.

Por último, se ha dado luz verde a la organización del Festival Internacional de Música Orfim de Oropesa del Mar con la subvención de 12.600 euros, y a las ayudas a la estación Náutica Benicarló-Peñíscola y a la Asociación de Campos de Golf.

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El Consell del Patronat Provincial de Turisme, presidit pel president de la Diputació, Javier Moliner, ha aprovat la baixa de la partida de la Fundació de Festivals, després de la seua extinció, així com la creació d’altres dues per al patrocini d’aquests esdeveniments. D’aquesta manera, es manté el finançament de 196.500 euros a l’empresa Maraworld, promotora del FIB i Costa de Foc, 100.000 a l’Arenal Sound i la subvenció de 30.000 a l’Associació Cultural Exodus, organitzadora del Rototom Sunsplash.

"Aquesta col·laboració de la Diputació permetrà que l’aposta de la província pels festivals continue sent una realitat, que a hores d’ara mou més de 60.000 turistes de fora. Açò és una mostra que som capaços de consolidar una destinació turística que pot fer viable qualsevol esdeveniment que es desenvolupe en aquesta terra", ha explicat Moliner.

En aquest sentit, el president provincial ha afirmat que s’estima que 50.000 persones passen per Benicàssim en tan sols dues setmanes a propòsit del FIB i Costa de Foc, "el que suposa reactivar la roda de l’economia provincial".

D’altra banda, el Consell també ha aprovat rescindir el contracte d’un suport publicitari en bicicletes i la baixa de la partida assignada a l’Associació d’Empresariat d’Hostaleria i Turisme de Castelló (Ashotur) en concepte de la III Gala de Turisme Provincial, ja que s’ha suprimit. Així, s’incrementa la partida de despeses en campanyes publicitàries amb els 51.300 euros sobrants d’ambdues actuacions.

Finalment, s’ha donat llum verda a l’organització del Festival Internacional de Música Orfim d’Orpesa del Mar amb la subvenció de 12.600 euros, i a les ajudes a l’estació Nàutica Benicarló-Peníscola i a l’Associació de Camps de Golf.