Campanya nacional per promocionar la província com a destinació turística

Campanya nacional per promocionar la província com a destinació turística
6 de Decembre de 2016

El Govern provincial inverteix més de 270.000 euros per potenciar l'arribada de turisme espanyol entre Nadal i Setmana Santa

6 de desembre. La Diputació de Castelló s'ha llançat a pel turista espanyol per a aconseguir que la temporada d'hivern siga molt més beneficiosa per a l'empresariat turístic castellonenc. Per a això, junt a la campanya que actualment està en marxa al Regne Unit, el Govern provincial ha ideat una ambiciosa campanya de promoció turística a les sis principals comunitats autònomes emissores de visitants a la província per mitjà d'una inversió superior a 270.000 euros i des del convenciment que “Castelló és una terra amb innumerables atractius que enamoren a qui la descobreix”.

El vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha posat en valor una campanya promocional que s'acaba de posar en marxa i que es prolongarà fins al pròxim 20 d'abril a les comunitats de Madrid, Catalunya, Aragó, Navarra, La Rioja i el País Basc per a potenciar l'arribada de turistes en èpoques festives com ara Nadal, Magdalena i Setmana Santa. “El turisme de proximitat és el principal focus emissor de visitants per a la nostra província i reforçar-lo no sols en dates en què l'ocupació hotelera se situa en cotes molt elevades, sinó tot l'hivern, és augmentar l'impacte que es té sobre l'economia i ocupació provincial”, ha destacat Martínez.

Per a divulgar la marca 'Castelló Mediterrània' i l'oferta turística provincial en aquestes sis regions, aquesta acció gestada dins del Pla de màrqueting turístic del Patronat Provincial, comprén tres tipus d'actuacions diferenciades amb accions de publicitat en mitjans tradicionals, accions de màrqueting online, així com nombroses accions de publicitat en suports exteriors.

Es tracta d'accions que posaran un èmfasi especial en el turisme familiar, ja que l'objectiu “és fer que en èpoques de temporada mitjana-alta la província s'òmpliga de turistes atrets per la nostra gastronomia, clima, història, cultura i municipis i per a això és imprescindible que els acostem un poc de Castelló fins a les seues llars”.

  •  

    Productes turístics provincials

    Dins de la campanya ja iniciada a les sis comunitats espanyoles, el Patronat de Turisme ha diferenciat fins a cinc productes turístics de Castelló després d'identificar-los com prioritaris per al turisme espanyol quant al seu motiu de viatge.

    Així, a més del turisme de sol i platja, el reclam turístic de Castelló girarà entorn al turisme rural, de festivals, naturalesa i gastronomia, “cinc dels elements que converteixen Castelló en el millor territori en què passar les teues vacances i que fan de la nostra província un dels territoris en què més creix el turisme”.

    I és que tal com ha destacat Martínez, “qualsevol acció estratègica encaminada a multiplicar l'arribada de visitants a la província és una eina de primer nivell perquè la nostra terra cresca de la mà d'aquells que la visiten. Turisme és sinònim de més ocupació, riquesa i oportunitats de desenvolupament per als nostres pobles que veuen com en el turisme, un dels eixos estratègics en la gestió d'aquesta Diputació, el millor aliat per a la seua dinamització”.