Castelló Ruta de Sabor ajuda que els productes adherits ja incrementen les vendes fins a un 10% durant aquest Nadal

26 de Decembre de 2014

Los productos adheridos a Castelló Ruta de Sabor han visto incrementadas sus ventas entre un 5% y un 10% desde que forman parte de la marca impulsada por la Diputación de Castellón. Así lo ha confirmado el diputado de Desarrollo Rural, Domingo Giner, a quien los productores le han trasladado una valoración "muy positiva de CSRS porque les ha abierto una gran oportunidad de promoción para sus productos y de presencia en nuevos canales de venta".

Este incremento mencionado se debe a la fuerte apuesta del presidente provincial, Javier Moliner, para que la marca estuviese en los principales lineales de la provincia de cara a la campaña navideña. Tanto es así que se ha conseguido que productos que no tenían presencia en grandes superficies como Makro, El Corte Inglés o Alcampo estén posicionados ahora en lugares preferentes, bajo el distintivo de calidad de Castelló Ruta de Sabor.

Giner también ha apuntado que "la apuesta de esta institución por incrementar el valor y el conocimiento de los productos autóctonos de esta provincia ha sido muy grande, y hoy estamos viendo los primeros resultados en forma de incremento de las ventas, prestigio y reputación. Hemos demostrado, una vez más, que juntos somos mucho más fuertes, y que está provincia lo tiene todo para el éxito".

Esta Navidad, productos de Castelló Ruta de Sabor      

La respuesta de los castellonenses ante la marca está siendo muy positiva y han sido ya miles de personas las que se han informado sobre la marca y comprado algunos productos en las diferentes superficies comerciales, en el stand que se instaló en La Salera y en la caseta del Mercat de Nadal, ubicado en la Plaza Mayor de Castellón, que también ha incluido diferentes degustaciones de productos como la de la Trufa de Benassal.

Cabe señalar que el último logro de la marca ha sido incorporar sus productos a la cadena mayorista de distribución alimentaria Makro, la cual provee a un total de 13.000 profesionales de la hostelería , restauración y comercio de la provincia de Castellón, quienes a su vez harán llegar los productos a decenas de miles de consumidores.

26 de desembre. Els productes adherits a Castelló Ruta de Sabor han vist incrementades les seues vendes entre un 5% i un 10% des que formen part de la marca impulsada per la Diputació de Castelló. Així ho ha confirmat el diputat de Desenvolupament Rural, Domingo Giner, a qui els productors li han traslladat una valoració "molt positiva de CSRS perquè els ha obert una gran oportunitat de promoció per als seus productes i de presència en nous canals de venda".

Aquest increment mencionat es deu a la forta aposta del president provincial, Javier Moliner, perquè la marca estiguera en els principals lineals de la província de cara a la campanya nadalenca. Tant és així que s’ha aconseguit que productes que no tenien presència en grans superfícies com Makro, El Corte Inglés o Alcampo estiguen posicionats ara en llocs preferents, sota el distintiu de qualitat de Castelló Ruta de Sabor.

Giner també ha apuntat que l’aposta d’aquesta institució per incrementar el valor i el coneixement dels productes autòctons d’aquesta província ha estat molt gran, i avui estem veient els primers resultats en forma d’increment de les vendes, prestigi i reputació. Hem demostrat, una vegada més, que junts som molt més forts, i que aquesta província ho té tot per a l’èxit".

Aquest Nadal, productes de Castelló Ruta de Sabor      

La resposta de la gent davant la marca està sent molt positiva i han estat ja milers de persones les que s’han informat sobre la marca i comprat alguns productes en les diferents superfícies comercials, en l’estand que es va instal·lar a La Salera i en la caseta del Mercat de Nadal, ubicat en la Plaça Major de Castelló, que també ha inclòs diferents degustacions de productes com la tòfona de Benassal.

Cal assenyalar que l’últim èxit de la marca ha estat incorporar els seus productes a la cadena majorista de distribució alimentària Makro, la qual proveeix un total de 13.000 professionals de l’hostaleria , restauració i comerç de la província de Castelló, els que al seu torn faran arribar els productes a desenes de milers de consumidors.