Castelló promocionarà a València els municipis de l’interior per a potenciar encara més el seu principal mercat emissor de turistes

7 de Març de 2013
La Diputación de Castellón diseñado una campaña promocional integral en los medios de comunicación de Valencia para mostrar los atractivos del interior de Castellón. Se trata de una importante apuesta del Patronato Provincial de Turismo, que de esta forma pretende potenciar la llegada de turistas valencianos, que ya es el principal mercado emisor de visitantes. Así lo ha comunicado el vicepresidente provincial de Turismo, Andrés Martínez, tras varias reuniones que tanto él como el diputado provincial de Turismo de Interior, José Pons, han mantenido en los últimos días con representantes del empresariado hostelero del interior de Castellón. Y es que, tal y como ha explicado Martínez, “es fundamental el trabajo de promoción publicitaria a realizar en la propia Comunidad Valenciana, ya que el 60% de la demanda de viajeros a la provincia es de nuestra comunidad. Por ello, seguiremos reforzando las acciones que lleven a conocer mejor nuestras virtudes para incrementar ese porcentaje de turismo de proximidad que decide visitar durante los fines de semana de todo el año y en fechas especiales y verano la provincia de Castellón”. Cabe señalar que, como parte de la campaña publicitaria que se va a realizar en Valencia, también se han tenido en cuenta acciones creativas de street marketing para promocionar los recursos turísticos del interior de Castellón. Cabe recordar que la Diputación de Castellón está reforzando en 2013 su apuesta por la promoción turística al incrementar un 30,5% las partidas presupuestarias encaminadas directamente a atraer turistas a la provincia. Así, las partidas concretas de asistencia a ferias, promoción turística de Castellón, campañas en soportes publicitarios/distribuidores y patrocinio de grandes eventos recibirán 1.327.000 euros, 310.000 euros más que en 2012.    La Diputació de Castelló ha dissenyat una campanya promocional integral en els mitjans de comunicació de València per a mostrar els atractius de l’interior de Castelló. Es tracta d’una important aposta del Patronat Provincial de Turisme, que d’aquesta manera pretén potenciar l’arribada de turisme valencià, que ja és el principal mercat emissor de visitants. Així ho ha comunicat el vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, després de diverses reunions que tant ell com el diputat provincial de Turisme d’Interior, José Pons, han mantingut en els últims dies amb representants de l’empresariat hostaler de l’interior de Castelló. I és que, tal com ha explicat Martínez, “és fonamental el treball de promoció publicitària a realitzar en la pròpia Comunitat Valenciana, ja que el 60% de la demanda de viatgers a la província és de la nostra Comunitat. Per això, continuarem reforçant les accions que porten a conèixer millor les nostres virtuts per a incrementar aqueix percentatge de turisme de proximitat que decideix visitar durant els caps de setmana de tot l’any i en dates especials i estiu la província de Castelló”. Cal assenyalar que, com a part de la campanya publicitària que es va a realitzar a València, també s’han tingut en compte accions creatives de street màrqueting per a promocionar els recursos turístics de l’interior de Castelló. Cal recordar que la Diputació de Castelló està reforçant en 2013 la seua aposta per la promoció turística en incrementar un 30,5% les partides pressupostàries encaminades directament a atraure turistes a la província. Així, les partides concretes d’assistència a fires, promoció turística de Castelló, campanyes en suports publicitaris/distribuïdors i patrocini de grans esdeveniments rebran 1.327.000 euros, 310.000 euros més que en 2012.