Castelló treballa per convertir-se en un destí de referència per al turisme de busseig amb la promoció en 2 fires temàtiques

28 de Febrer de 2013

La Diputación de Castellón, dentro de su estrategia de promoción turística, trabaja por posicionar la costa de la provincia como destino del turismo de buceo mediante la participación del Patronato Provincial de Turismo en las dos ferias temáticas más importantes de España en esta disciplina deportiva: del 1 al 3 de marzo en el Dive Travel Show de Madrid y del 8 al 10 de marzo en el Salón de la Inmersión de Cornellá (Barcelona).

Estas dos ferias especializadas atraen a centros y escuelas de buceo, agencias de viajes especializadas, organizadores profesionales y destinos turísticos, así como a un público muy interesado, que se desplaza a propósito desde toda la península para informarse sobre las últimas novedades y destinos.

Andrés Martínez, vicepresidente provincial de Turismo, ha señalado  que “Castellón tiene en las Islas Columbretes y su Reserva Natural uno de los paraísos más apreciados por los buceadores de toda Europa. La asistencia a estas ferias es un ejemplo más de la colaboración entre instituciones públicas y los empresarios del sector que se han coordinado para participar y, bajo el paraguas de la marca turística provincial, promocionar de manera conjunta un lugar único para el buceo como son las Columbretes”.

En los dos certámenes el stand, rotulado bajo la marca Castellón Mediterráneo y el eslogan ‘Buceo en Castellón. Reserva Marina Columbretes’, servirá de punto de encuentro de todas las empresas del sector en la provincia, que han sido invitadas a participar y vender tanto al público final como a los intermediarios turísticos las posibilidades que el submarinismo tiene en la provincia de Castellón.

El Patronato Provincial de Turismo edita tanto en papel como en formato digital una completa guía de costa y náutica donde se recoge toda la oferta de uno de los principales productos turísticos como son los asociados a nuestro principal atractivo turístico: el Mediterráneo.

 La Diputació de Castelló, dins de la seua estratègia de promoció turística, treballa per posicionar la costa de la província com a destí del turisme de busseig mitjançant la participació del Patronat Provincial de Turisme en les dues fires temàtiques més importants d’Espanya en aquesta disciplina esportiva: de l’1 al 3 de març en el Dive Travel Xou de Madrid i del 8 al 10 de març en el Saló de la Immersió de Cornellá (Barcelona).

Aquestes dues fires especialitzades atrauen centres i escoles de busseig, agències de viatges especialitzades, organitzadors professionals i destinacions turístiques, així com un públic molt interessat, que es desplaça a propòsit des de tota la península per a informar-se sobre les últimes novetats i destins.

Andrés Martínez, vicepresident provincial de Turisme, ha assenyalat  que “Castelló té en les Illes Columbrets i la seua Reserva Natural un dels paradisos més apreciats pels bussejadors de tota Europa. L’assistència a aquestes fires és un exemple més de la col·laboració entre institucions públiques i l’empresariat del sector que s’ha coordinat per a participar i, sota el paraigua de la marca turística provincial, promocionar de manera conjunta un lloc únic per al busseig com són les Columbretes”.

En els dos certàmens l’estand, retolat sota la marca Castelló Mediterrània i l’eslògan ‘Busseig a Castelló. Reserva Marina Columbretes’, servirà de punt de trobada de totes les empreses del sector a la província, que han estat invitades a participar i vendre tant al públic final com a la intermediació turística les possibilitats que el submarinisme té a la província de Castelló.

El Patronat Provincial de Turisme edita tant en paper com en format digital una completa guia de costa i nàutica on s’arreplega tota l’oferta d’un dels principals productes turístics com són els associats al nostre principal atractiu turístic: la mar Mediterrània.