Creix un 20% les visites als estands turístics de Castelló en les dues fires internacionals d’aquest cap de setmana per l’aeroport

25 de Gener de 2015

25 de enero. El interés del sector turístico internacional por la provincia de Castellón como destino va en aumento a raíz de la reciente puesta en marcha del aeropuerto. Así se ha constatado este fin de semana en los stands con los que la Diputación de Castellón ha llevado la marca Castellón a Les Thermalies de París y la Holiday World de Dublín, que han registrado un 20% más de consultas y visitas, sobre todo por preguntas referentes a la actividad de la infraestructura aeroportuaria.

El vicepresidente provincial de Turismo, Andrés Martínez, ha informado “del interés creciente que estamos detectando tanto por parte de turoperadores como por agentes turísticos y también por el público final que preguntan por nuestro destino a raíz de haber conocido que el aeropuerto de Castellón ya ha comenzado a operar con vuelos comerciales. Es un gran síntoma que apunta a las buenas oportunidades que se abren para el turismo de la provincia con la puesta en marcha de esta infraestructura de cara a atraer a turistas extranjeros para próximas campañas. Con la participación en estas dos ferias cerramos un intenso fin de semana, continuamos nuestro trabajo de vender más y mejor nuestro destino en el extranjero en apenas unos días, en Fitur”.

En ese sentido, y tras dos fines de semana con excelentes resultados en cuatro ferias internacionales (el anterior en la Velofollies de Bélgica y la Holiday World de Belfast), la Diputación priorizará en la próxima edición de fitur a partir del miércoles y hasta el domingo la comercialización del producto turístico provincial tanto en el mercado nacional como internacional con un completo programa de trabajo.

“Continuaremos este intenso calendario a partir del miércoles con la presencia en Fitur, donde tenemos cerradas varias reuniones tanto con turoperadores como con compañías aéreas para conseguir que nuestros empresarios cierren el máximo número de contratos, porque eso significará más actividad para la próxima campaña turística”, ha indicado Martínez.

Concluirá el mes con la participación en la Dive Travel Show de Madrid (7 y 8 de febrero), especializada en deportes náuticos, y Navartur en Pamplona (20, 21 y 22 de febrero) centrada en el turismo nacional de proximidad.

En Fitur para vender más y mejor nuestros productos turísticos

La Diputación de Castellón priorizará la comercialización de los ocho productos turísticos de la provincia en la próxima edición de Fitur, una de las ferias más importantes del mundo en este sector y para la que ya está ultimando todo el programa de trabajo que dirigirá a reforzar la marca de Castellón.

Con ello, la institución ha fomentado por una parte los encuentros profesionales y empresariales que permitan al sector provincial cerrar contratos y atraer al máximo número de turistas a la provincia y, por otra, las demostraciones y presentaciones en feria (un total de 14) que permitan un mayor acercamiento tanto al público especializado como al turista final, en el caso de la jornada del próximo jueves día 29 de enero.

Esta orientación se percibe en el diseño del stand, cuyo interior ha estado pensado para crear una zona de trabajo accesible, funcional y operativa que facilite el trabajo de los profesionales del sector turístico de la provincia que acudan a Fitur. Además, las empresas dispondrán de mesas de trabajo en el stand de Castellón para que puedan planificar una agenda de citas y reuniones comerciales.

25 de gener. L’interès del sector turístic internacional per la província de Castelló com a destí va en augment arran de la recent posada en marxa de l’aeroport. Així s’ha constatat aquest cap de setmana en els estands amb què la Diputació de Castelló ha portat la marca Castelló als Thermalies de París i l’Holiday World de Dublín, que han registrat un 20% més de consultes i visites, sobretot per preguntes referents a l’activitat de la infraestructura aeroportuària.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha informat “de l’interès creixent que estem detectant tant per part de turoperadors com per agents turístics i també pel públic final que pregunten pel nostre destí arran d’haver conegut que l’Aeroport de Castelló ja ha començat a operar amb vols comercials. És un gran símptoma que apunta les bones oportunitats que s’obrin per al turisme de la província amb la posada en marxa d’aquesta infraestructura de cara a atraure turisme estranger per a pròximes campanyes. Amb la participació en aquestes dues fires tanquem un intens cap de setmana, continuem el nostre treball de vendre més i millor el nostre destí a l’estranger en a penes uns dies, en FITUR”.

En aquest sentit, i després de dos caps de setmana amb excel·lents resultats en quatre fires internacionals (l’anterior en la Velofollies de Bèlgica i l’Holiday World de Belfast ), la Diputació prioritzarà en la pròxima edició de FITUR a partir del dimecres i fins al diumenge la comercialització del producte turístic provincial tant en el mercat nacional com internacional amb un complet programa de treball.

“Continuarem aquest intens calendari a partir del dimecres amb la presència en FITUR, on tenim tancades diverses reunions tant amb turoperadors com amb companyies aèries per a aconseguir que el nostre empresariat tanque el màxim nombre de contractes, perquè això significarà més activitat per a la pròxima campanya turística”, ha indicat Martínez.

Conclourà el mes amb la participació en la Dive Travel Xou de Madrid (7 i 8 de febrer), especialitzada en esports nàutics, i Navartur a Pamplona (20, 21 i 22 de febrer) centrada en el turisme nacional de proximitat.

En FITUR per a vendre més i millor els nostres productes turístics

La Diputació de Castelló prioritzarà la comercialització dels vuit productes turístics de la província en la pròxima edició de FITUR, una de les fires més importants del món en aquest sector i per a la que ja està ultimant tot el programa de treball que es dirigirà a reforçar la marca de Castelló.

Amb això, la institució ha fomentat d’una banda les trobades professionals i empresarials que permeten el sector provincial tancar contractes i atraure el màxim nombre de turistes a la província i, d’una altra, les demostracions i presentacions en fira (un total de 14) que permeten un major acostament tant al públic especialitzat com al turista final, en el cas de la jornada de dijous que ve dia 29 de gener.

Aquesta orientació es percep en el disseny de l’estand, l’interior del qual ha estat pensat per a crear una zona de treball accessible, funcional i operativa que facilite el treball dels professionals del sector turístic de la província que acudesquen a FITUR. A més, les empreses disposaran de taules de treball en l’estand de Castelló perquè puguen planificar una agenda de cites i reunions comercials.