Desenes d’empreses ja han preguntat en menys de 24 hores a la Diputació com adherir-se a la marca “Castelló Ruta de Sabor”

17 de Decembre de 2013

Decenas de empresas castellonenses ya han preguntado en menos de 24 horas cómo adherirse a la marca de productos de Castellón ‘Castelló Ruta de Sabor’ impulsada porla Diputación apenas un día después de que el presidente, Javier Moliner, la presentara ante el sector agroalimentario y gastronómico de la provincia.

El diputado de Desarrollo Rural, Domingo Giner, se ha mostrado “muy satisfecho de la acogida que está teniendo entre el empresariado castellonense esta iniciativa en la que llevamos trabajando todo un año junto al Colegio Oficial de Ingenieros Agrónomos. Estamos convencidos de que hemos dado un paso importante para conseguir dinamizar el consumo de productos autóctonos, pues el interés que está despertando esta iniciativa demuestra su capacidad para aumentar el consumo de productos autóctonos”.

La corporación provincial ha aprobado por unanimidad en el pleno de hoy el reglamento de uso de la marca ‘Castelló Ruta de Sabor’ con el objetivo de que pueda utilizarse ya durante estas Navidades y contribuir a aumentar el consumo de productos de Castellón durante estas fechas. Para ello, se ha puesto en marcha la página web www.castellorutadesabor.es que integrará todas las empresas adheridas; etiquetas, carteles y adhesivos en establecimientos; publicidad en medios convencionales e Internet; además de acciones directas en ferias, mercados y jornadas gastronómicas. A día de hoy ya hay 40 empresas adheridas al proyecto, cifra que se espera multiplicar en los próximos días.

La mejor herramienta de promoción para los productos de Castellón

Castelló Ruta de Sabor es el resultado de un año de intenso y riguroso trabajo por parte dela Diputacióny el Colegio Oficial de Ingenieros Agrónomos, dando solución a los problemas que los propios agricultores, productores, restauradores y empresarios del sector han trasladado a Javier Moliner en su recorrido por los 135 pueblos de Castellón.

En ese sentido, Giner ha destacado que “la solidez del proyecto no sólo radica en la calidad de los productos de la provincia de Castellón, sino en la seriedad con la que se han establecido las bases teóricas de esta marca que avalan que tenga un largo recorrido y que sea la mejor herramienta de promoción del consumo de productos autóctonos de Castellón. Hemos establecido las bases para que esta  marca sirva para que nuestros productos sean reconocidos, mejor valorados, y sobre todo, que se consuman más y que sirvan de base a la creación de nuevas oportunidades económicas en nuestro territorio”.

Desenes d’empreses castellonenques ja han preguntat en menys de 24 hores com adherir-se a la marca de productes de Castelló ‘Castelló ruta de sabor’ impulsada per la Diputació a penes un dia després que el president, Javier Moliner, la presentara davant del sector agroalimentari i gastronòmic de la província.

El diputat de Desenvolupament Rural, Domingo Giner, s’ha mostrat “molt satisfet de l’acollida que està tenint entre l’empresariat castellonenc aquesta iniciativa en què portem treballant tot un any junt amb el Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms. Estem convençuts que hem donat un pas important per a aconseguir dinamitzar el consum de productes autòctons, perquè l’interès que està despertant aquesta iniciativa demostra la seua capacitat per a augmentar el consum de productes autòctons”. La corporació provincial ha aprovat per unanimitat en el Ple d’avui el reglament d’ús de la marca ‘Castelló ruta de sabor’ amb l’objectiu que puga utilitzar-se ja durant aquest Nadal i contribuir a augmentar el consum de productes de Castelló durant aquestes dates. Per a això, s’ha posat en marxa la pàgina web www.castellorutadesabor.es que integrarà totes les empreses adherides; etiquetes, cartells i adhesius en establiments; publicitat en mitjans convencionals i Internet; a més d’accions directes en fires, mercats i jornades gastronòmiques. A hores d’ara ja hi ha 40 empreses adherides al projecte, xifra que s’espera multiplicar en els pròxims dies.   La millor eina de promoció per als productes de Castelló “Castelló ruta de sabor” és el resultat d’un any d’intens i rigorós treball per part de la Diputació i el Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms, donant solució als problemes que la pròpia agricultura, producció, restauració i empresariat del sector han traslladat a Javier Moliner en el seu recorregut pels 135 pobles de Castelló. En aqueix sentit, Giner ha destacat que “la solidesa del projecte no sols radica en la qualitat dels productes de la província de Castelló, sinó en la serietat amb què s’han establit les bases teòriques d’aquesta marca que avalen que tinga un llarg recorregut i que siga la millor eina de promoció del consum de productes autòctons de Castelló. Hem establit les bases perquè aquesta  marca servesca perquè els nostres productes siguen reconeguts, millor valorats, i sobretot, que es consumesquen més i que servesquen de base a la creació de noves oportunitats econòmiques al nostre territori”.