El Gobern Provincial vendrà la província com a destinació turística davant 90 milions de persones usuàries en la major comunitat de viatgers nacional
20 de gener. La Diputació promocionarà la província com a destinació turística davant més de 90 milions de persones usuàries en la major comunitat de viatgers a nivell nacional i amb presència en els principals mercats europeus. El Govern provincial ha aprofitat la seua presència en FITUR per a tancar un acord de col·laboració amb la xarxa social especialitzada en viatgers, Minube, a fi de donar a conéixer l'oferta turística de la província als seus milions de visitants.
El vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha posat en valor l'acord aconseguit, ja que “ens permetrà donar a conéixer turísticament Castelló a través d'un dels majors aparadors que internet posa a disposició dels que estan planificant els seus viatges”.
És per això que Martínez ha incidit en que l'aliança forjada amb Minube, que espera arribar al llarg d'enguany als 100 milions de persones usuàries actives, “ens va a permetre avançar en un dels camins marcats dins del Pla estratègic de turisme. Sumar iniciatives a l'hora d'adaptar la nostra oferta al turisme intel·ligent i a la noves tecnologies ens permetrà fer més accessible la província en aquestos fòrums i, per tant, potenciar el turisme com una indústria econòmica i laboral puntera a la província”.
Perfil del turisme que visita la província
A més, a través d'aquesta aplicació de viatges, el Patronat Provincial de Turisme podrà tindre un detallat informe del comportament del turisme a la nostra província, en què es detallaran aspectes com la motivació principal que el porta a visitar Castelló, el seu comportament durant l'estada o les preferències que té.
D'aquesta manera, “una vegada analitzats totes aquestes variables, podrem definir millor les campanyes de comunicació a futur i ajustar-les al que el turisme demanda per a fer de la nostra província un territori més atractiu turísticament”.
Èxits de l'intens treball en FITUR
Martínez ha aprofitat l'anunci de l'acord per a posar en valor el treball que la delegació provincial està realitzant en FITUR i que, fruit a les desenes de trobades de treball realitzades per part tant del president provincial, Javier Moliner com del personal del Patronat de Turisme, “generaran bones notícies turístiques en un futur pròxim per a la província”.
És el cas, sense anar més lluny, de la reunió que Moliner va mantindre amb l'empresa gestora de l'aeroport i el turoperador Serhs per a començar a comercialitzar amb el mercat portugués i avançar en la possible arribada de vols xàrter que transporten turisme lus a Castelló.
Cal destacar que en la mateixa línia, i en consonància amb el Pla estratègic de turisme, gestat per la Diputació per als pròxims quatre anys, el diputat de Cultura, Vicent Sales, va firmar en FITUR el conveni de col·laboració pel qual Castelló se suma a la 'Ruta dels Fenicis', un ambiciós projecte de turisme cultural que travessa 18 països de la Mediterrània al llarg de tres continents.