El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló assisteix aquest cap de setmana a la fira de turisme a Pamplona

22 de Febrer de 2013

El Patronato Provincial de Turismo de la Diputación de Castellón participa desde hoy y hasta el próximo domingo en Navartur, la feria de Turismo de Pamplona.

Navartur se celebra en el recinto del Palacio de Exposiciones y Congresos del Baluarte en Pamplona. El Patronato Provincial de Turismo cuenta con un stand propio de 24m2, donde bajo el paraguas de la marca “Castellón Mediterráneo,” presenta su oferta turística al numeroso público navarro que año tras año se acerca al stand de Castellón.

En el stand están asimismo presentes técnicos de los municipios de Vinaròs, Peñíscola, Alcalà-Alcossebre, Torreblanca, Oropesa del Mar, Castellón de la Plana, Onda, La Vall d'Uixó y Segorbe, ofreciendo la mejor información de los productos y destinos turísticos de la provincia.

Segorbe ha trasladado a Pamplona su “Entrada Virtual de Toros y Caballos” que cuenta con una gran aceptación por parte del público, sorprendido por el realismo de la misma.

Dentro de las actividades complementarias al certamen, se celebra los días 21 y 22 paralelamente en las instalaciones de Feria de Navarra, el IV Congreso de Turismo Rural.

El éxito de la participación en las ediciones anteriores ha propiciado un intenso trabajo de empresarios y municipios de Castellón para aprovechar todas las potencialidades de la feria.

Andrés Martínez, vicepresidente provincial de Turismo, ha comentado que “el Patronato Provincial de Turismo confía en estos mercados de proximidad, en ciudades y comunidades donde Castellón es conocida, para aprovechar todas las potencialidades de promoción que estas ferias tienen. Asimismo el Patronato tiene previsto asistir antes de la temporada de verano a otras ferias como San Sebastián, Barcelona, Bilbao y Zaragoza, también con stands que bajo la marca “Castellón Mediterráneo”, agrupen lo mejor de nuestra oferta.”

José Pons, diputado de Turismo de Interior, indicó que “los mercados del norte de España, como puede ser el navarro, son interesantes para Castellón para continuar con la labor de fidelización de un cliente al que aún tenemos mucho que ofrecerle.”

 El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló participa des d’avui i fins a diumenge que ve en Navartur, la fira de Turisme de Pamplona.

Navartur se celebra en el recinte del Palau d’Exposicions i Congressos del Baluard a Pamplona. El Patronat Provincial de Turisme té un estand propi de 24m2, on sota el paraigua de la marca “Castelló Mediterrània,” presenta la seua oferta turística al nombrós públic navarrès que any rere any s’acosta a l’estand de Castelló.

En l’estand estan així mateix presents tècnics dels municipis de Vinaròs, Peníscola, Alcalà-Alcossebre, Torreblanca, Orpesa del Mar, Castelló de la Plana, Onda, la Vall d'Uixó i Segorbe, oferint la millor informació dels productes i destinacions turístiques de la província.

Segorbe ha traslladat a Pamplona la seua “Entrada Virtual de Bous i Cavalls” que té una gran acceptació per part del públic, sorprès pel seu realisme.

Dins de les activitats complementàries al certamen, se celebra els dies 21 i 22 paral·lelament en les instal·lacions de Fira de Navarra, el IV Congrés de Turisme Rural.

L’èxit de la participació en les edicions anteriors ha propiciat un intens treball d’empresariat i municipis de Castelló per a aprofitar totes les potencialitats de la fira.

Andrés Martínez, vicepresident provincial de Turisme, ha comentat que “el Patronat Provincial de Turisme confia en aquests mercats de proximitat, en ciutats i comunitats on Castelló és coneguda, per a aprofitar totes les potencialitats de promoció que aquestes fires tenen. Així mateix el Patronat té previst assistir abans de la temporada d’estiu a altres fires com ara Donosti, Barcelona, Bilbao i Saragossa, també amb estands que sota la marca “Castelló Mediterrània”, agrupen el millor de la nostra oferta.”

José Pons, diputat de Turisme d’Interior, va indicar que “els mercats del nord d’Espanya, com pot ser el navarrès, són interessants per a Castelló per a continuar amb la labor de fidelització d’una clientela a qui encara tenim molt que oferir-li.”