El Patronat Provincial de Turisme es reunirà en Fitur amb les principals agències internacionals per a tancar nous acords

21 de Gener de 2014

El Patronato Provincial de Turismo de la Diputación de Castellón ya ha cerrado una decena de reuniones en Fitur con los principales touroperadores internacionales, agencias de viajes online, bloggers y empresas de marketing turístico con el objetivo de incentivar la promoción turística durante este año en la provincia de Castellón. 

Así, tanto los diputados delegados de Turismo como de Turismo de Interior, Andrés Martínez y Jose Pons, como la gerente del Patronato, Virginia Ochoa, mantendrán intensas jornadas de trabajo, desde mañana miércoles hasta el viernes, con la finalidad de aprovechar todas las oportunidades profesionales que ofrece la feria.

El programa de actividades se iniciará mañana con las presentaciones de los municipios y asociaciones de la provincia participantes como Segorbe, dando a conocer su museo de personajes ilustres; Vall d’Uixó, con su nueva marca turística y guía de senderismo; Onda, que presentará la visita virtual a su castillo; Benicarló, Vinarós, Culla y Catí con La Luz de Las Imágenes; la Asociación Serra d’Espadá, con la puesta de largo de su marca; Alcalá de Xivert, Benicàssim, Cabanes, Oropesa del Mar, Torreblanca y Peñíscola, con la presentación del centro BTT Costa Azahar; así como Benicarló y Peñíscola con el Plan de Acciones 2014 de su Estación Naútica.

Por otro lado, en la plaza central del stand de la Comunidad Valenciana también tendrá lugar mañana, a las 12 horas, la rueda de prensa del vicepresidente de Turismo, Andrés Martínez, quien ha apuntado que “nuestro objetivo en Fitur no es otro que conseguir más oportunidades para nuestros pueblos desde la suma de recursos. Por eso hemos marcado un intensa ruta de trabajo, para no desaprovechar ni un minuto en este gran escaparate turístico que es Fitur”. 

Show Cooking      

Por otro lado, en esta feria internacional también se promocionarán los productos de ‘Castelló Ruta de Sabor’, en varios Show Cookings, como son los langostinos de Vinaròs, la alcachofa y pescado de Benicarló o el marisco de Peñíscola, además de diversos productos naturales que serán cocinados por los alumnos de la Escuela de Hostelería Costa Azahar del Grao de Castellón.

Durante el fin de semana, la plaza central también acogerá dos espectáculos característicos de la provincia como es la Rompida de la Hora de l’Alcora y un simulador de remo ofrecida por la Estación Naútica de Benicarló-Peñíscola.

El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló ja ha tancat una desena de reunions en Fitur amb els principals touroperadors internacionals, agències de viatges online, bloggers i empreses de Màrqueting turístic amb l’objectiu d’incentivar la promoció turística enguany a la província de Castelló.

Així, tant els diputats delegats de Turisme com de Turisme d’Interior, Andrés Martínez i Jose Pons, com la gerent del Patronat, Virginia Ochoa, mantindran intenses jornades de treball, des de demà dimecres fins al divendres, amb la finalitat d’aprofitar totes les oportunitats professionals que ofereix la fira.

 El programa d’activitats s’iniciarà demà amb les presentacions dels municipis i associacions de la província participants com Segorbe, donant a conèixer el seu museu de personatges il·lustres; la Vall d’Uixó, amb la seua nova marca turística i guia de senderisme; Onda, que presentarà la visita virtual al seu castell; Benicarló, Vinarós, Culla i Catí amb La llum de les imatges; l’Associació Serra d’Espadà, amb la posada de llarg de la seua marca; Alcalà de Xivert, Benicàssim, Cabanes, Orpesa del Mar, Torreblanca i Peníscola, amb la presentació del centre BTT Costa Tarongina; així com Benicarló i Peníscola amb el Pla d’accions 2014 de la seua Estació Nàutica.

D’altra banda, en la plaça central de l’estand de la Comunitat Valenciana també tindrà lloc demà, a les 12 hores, la roda de premsa del vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, el qual ha apuntat que “el nostre objectiu en Fitur no és un altre que aconseguir més oportunitats per als nostres pobles des de la suma de recursos. Per això hem marcat una intensa ruta de treball, per a no desaprofitar ni un minut aquest gran aparador turístic que és Fitur”.

Show Cooking       

D’altra banda, en aquesta fira internacional també es promocionaran els productes de ‘Castelló Ruta de Sabor’, en diversos Show Cookings, com són els llagostins de Vinaròs, la carxofa i peix de Benicarló o el marisc de Peníscola, a més de diversos productes naturals que seran cuinats pels alumnes de l’Escola d’Hostaleria Costa Tarongina del Grau de Castelló. 

Durant el cap de setmana, la plaça central també acollirà dos espectacles característics de la província com és la Trencada de l’Hora de l’Alcora i un simulador de rem oferit per l’Estació Nàutica de Benicarló-Peníscola.