El turisme de la província de Castelló supera ja el 60% d’ocupació per reserves per a Setmana Santa

21 de Març de 2013
El perfil del visitante es de la Comunidad Valenciana, Cataluña y Madrid, mayoritariamente grupos de amigos y turismo familiar Andrés Martínez: “Es un dato magnífico porque la experiencia nos demuestra que gran parte de las reservas se hace a última hora”

Los establecimientos turísticos y hoteleros de la provincia de Castellón registran ya reservas de un 60% de sus plazas de cara a la Semana Santa, según los datos que maneja el Patronato Provincial de Turismo. Así lo ha confirmado el vicepresidente provincial de Turismo, Andrés Martínez, quien se muestra confiado en que los datos mejoren notablemente “ya que, por experiencia, contamos con que gran parte de las reservas se realizarán a últimas hora los días previos al fin de semana. La tendencia es cada vez más reservar a última hora, en muchos casos a través de Internet”.

El porcentaje de reservas coincide en las zonas de costa y de interior. Así, en los destinos turísticos del litoral castellonense el perfil del turista es mayoritariamente nacional con origen en la propia Comunidad Valenciana, Cataluña y Madrid. En el caso de las zonas del interior, el perfil del cliente es principalmente residente en Comunidad Valenciana y Cataluña, siendo normalmente grupos de amigos y turismo familiar.

Martínez ha valorado positivamente las cifras de reservas, “teniendo en cuenta lo pronto que ha caído este año la Semana Santa, coincidiendo en el mes de marzo con otras festividades como San José o Magdalena”.

Cabe señalar que, según los datos que ha recabado el Patronato Provincial de Turismo, el pasado Puente de San José, los establecimientos turísticos castellonenses del interior alcanzaron una ocupación del 55%, datos relativamente positivos según el vicepresidente turístico “teniendo en cuenta que son fechas que buena parte del turismo nacional aprovecha para esquiar”.

 AUDIO:

[audio:http://www1.dipcas.es/wp-content/uploads/2013/03/2103-mtnez-ssanta.mp3|titles=2103 mtnez ssanta]

  El perfil del visitant és de la Comunitat Valenciana, Catalunya i Madrid, majoritàriament grups d’amics i turisme familiar Andrés Martínez: “És una dada magnífica perquè l’experiència ens demostra que gran part de les reserves es fa a última hora Els establiments turístics i hotelers de la província de Castelló registren ja reserves d’un 60% de les seues places de cara a la Setmana Santa, segons les dades que maneja el Patronat Provincial de Turisme. Així ho ha confirmat el vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, el qual es mostra confiat que les dades milloren notablement “ja que, per experiència, sabem que gran part de les reserves es realitzaran a última hora els dies previs al cap de setmana. La tendència és cada vegada més reservar a última hora, en molts casos a través d’Internet”.

El percentatge de reserves coincideix a les zones de costa i d’interior. Així, en els destinacions turístiques del litoral castellonenc el perfil del turista és majoritàriament nacional amb origen en la pròpia Comunitat Valenciana, Catalunya i Madrid. En el cas de les zones de l’interior, el perfil del client és principalment resident a la Comunitat Valenciana i Catalunya, sent normalment grups d’amics i turisme familiar.

Martínez ha valorat positivament les xifres de reserves, “tenint en compte com de prompte ha caigut enguany la Setmana Santa, coincidint en el mes de març amb altres festivitats com ara Sant Josep o Magdalena”.Cal assenyalar que, segons les dades que ha demanat el Patronat Provincial de Turisme, el passat pont de sant Josep, els establiments turístics castellonencs de l’interior van aconseguir una ocupació del 55%, dades relativament positives, segons el vicepresident turístic “tenint en compte que són dates que bona part del turisme nacional aprofita per a esquiar”.