Incentiu del turisme d’interior a través dels mercats municipals

17 d'Abril de 2012
El Patronato Provincial de Turismo de la Diputación de Castellón ha presentado esta mañana la campaña 'Compra en tu mercado y vive el interior', a través de la cual se sortearán estancias rurales en 8 mercados de la provincia. "El objetivo es dar a conocer el interior de Castellón a través de esta iniciativa que, a la vez, pretende incentivar el comercio en nuestros municipios", ha explicado el diputado de Turismo de Interior, José Pons. De esta manera, se va a trasladar esta campaña que surgió en el Mercat Central de Castellón a siete mercados más de la provincia como son el de Vinaròs, Vila-real, Benicarló, Burriana, Onda, el de San Antonio de Castellón y el de San Pedro del Grao. 'Compra en tu mercado y vive en el interior' se desarrollará durante abril y mayo así como, en una segunda fase, después de la campaña estiva desde septiembre hasta diciembre. Así, la persona que realice sus compras en cualquiera de los mercados citados recibirá un ticket a depositar en una urna, de donde se sorteará dos veces al mes una estancia de fin de semana en el interior de Castellón. Por su parte, el vicepresidente del área de Turismo, Andrés Martínez, ha señalado que, mediante esta actuación, "aunamos comercio y turismo de cercanía, dos pilares fundamentales que hay que incentivar en estos momentos de crisis económica para dinamizar esta tierra". Asimismo, Martínez ha destacado que el Patronato Provincial está realizando, durante este año, la inversión más grande que nunca en publicidad y promoción de la provincia de Castellón. [audio:http://www1.dipcas.es/wp-content/uploads/2012/04/120417-Iniciativa-turística-en-colaboración-con-los-mercados-de-la-provincia.mp3|titles=120417 Iniciativa turística en colaboración con los mercados de la provincia] El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló ha presentat aquest matí la campanya 'Compra en el teu mercat i viu l’interior', a través de la qual se sortejaran estades rurals en 8 mercats de la província. L’objectiu és donar a conèixer l’interior de Castelló a través d’aquesta iniciativa que, alhora, pretén incentivar el comerç en els nostres municipis "ha, explicat el diputat de Turisme d’Interior, José Pons. D’aquesta manera, es va a traslladar aquesta campanya que va sorgir en el Mercat Central de Castelló a set mercats més de la província com són el de Vinaròs, Vila-real, Benicarló, Borriana, Onda, el de Sant Antoni de Castelló i el de Sant Pere del Grau. 'Compra en el teu mercat i viu en l’interior' es desenvoluparà durant abril i maig així com, en una segona fase, després de la campanya estival des de setembre fins a desembre. Així, la persona que realitze les seues compres en qualsevol dels mercats esmentats rebrà un tiquet a depositar en una urna, d’on se sortejarà dues vegades al mes una estada de cap de setmana a l’interior de Castelló. Per la seua banda, el vicepresident de l’àrea de Turisme, Andrés Martínez, ha assenyalat que, mitjançant aquesta actuació, "unim comerç i turisme de proximitat, dos pilars fonamentals que cal incentivar en aquests moments de crisi econòmica per a dinamitzar aquesta terra". Així mateix, Martínez ha destacat que el Patronat Provincial està realitzant, enguany, la inversió més gran que mai en publicitat i promoció de la província de Castelló.