Javier Moliner acorda amb Miguel Barrera que siga el gran referent de Castelló Ruta de Sabor després d’augmentar el seu pressupost un 27%

20 de Novembre de 2014

20 de noviembre. El presidente de la Diputación de Castellón, Javier Moliner, ha cerrado un acuerdo con el prestigioso chef castellonense, Miguel Barrera, para que éste sea el gran referente de la marca de productos autóctonos Castelló Ruta de Sabor que impulsa la institución provincial. De ese modo, tras mantener por segundo año consecutivo su Estrella Michelín, Barrera se convertirá en el gran referente de la marca Castelló Ruta de Sabor en sus principales eventos promocionales, como gran embajador de la marca por utilizar y valorizar los productos de la provincia en su restaurante de Vall d´Alba, Cal Paradís.

“La mejor forma de felicitar y apoyar a Miguel por lo que está consiguiendo es colaborar con él de forma amplia con la marca Castelló Ruta de Sabor que va acogiendo a los mejores productos de nuestra tierra. Compartimos el compromiso con lo nuestro, con poner en valor el trabajo que artesanos, productores realizan en nuestros pueblos para conformar la mejor despensa del mejor chef que se precie. Él es el emblema de la cocina de Castellón, referente para nuestra gastronomía y gran embajador de los productos de Castellón en su provincia y en el resto del mundo”.

Esta colaboración se produce tras aumentar la Diputación para el próximo año su presupuesto en un 27%, con un total de 1.045.435 en Desarrollo Rural dirigido específicamente a multiplicar las oportunidades económicas de los municipios de Castellón a través del aumento del consumo de los productos de Castellón. A esa partida hay que sumar además 276.652 euros que la institución destinará a la mejora de las estructuras agropecuarias y de los sistemas productivos, y 31.000 euros a la protección y al desarrollo de los recursos del sector pesquero.

Inversión directa en mejorar posicionamiento de producto

El trabajo de la Diputación por mejorar el posicionamiento de los productos de Castellón se incluyen ferias específicas o turísticas de productos agroalimentarios especialmente representativos de los municipios, como por ejemplo Benicarló (carxofa), Nules (clemenules), Alcalà de Xivert (tomaca de penjar), Altura (aceite), Catí (queso), etc.

Además, cabe señalar que el área de Desarrollo Turismo trabaja de forma coordinada con el Patronato Provincial de Turismo para seguir impulsando la implantación del turismo gastronómico en los municipios de la provincia a través de casi una treintena de jornadas gastronómicas y multitud de ferias comerciales en las que el producto agroalimentario de Castellón es el protagonista.

 

20 de novembre. El president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner, ha tancat un acord amb el prestigiós xef castellonenc, Miguel Barrera, perquè aquest siga el gran referent de la marca de productes autòctons Castelló Ruta de Sabor que impulsa la institució provincial. D’aquesta manera, després de mantindre per segon any consecutiu la seua Estrela Michelín, Barrera es convertirà en el gran referent de la marca Castelló Ruta de Sabor en els seus principals esdeveniments promocionals, com a gran ambaixador de la marca per utilitzar i valorar els productes de la província en el seu restaurant de la Vall d’Alba, Cal Paradís.

 “La millor forma de felicitar i recolzar Miguel pel que està aconseguint és col·laborar amb ell de forma àmplia amb la marca Castelló Ruta de Sabor que va acollint els millors productes de la nostra terra. Compartim el compromís amb el nostre empresariat, de posar en valor el treball que artesans i productors realitzen als nostres pobles per a conformar el millor rebost del millor xef que es pree. Ell és l’emblema de la cuina de Castelló, referent per a la nostra gastronomia i gran ambaixador dels productes de Castelló a la seua província i a la resta del món”.   

 Aquesta col·laboració es produeix després d’augmentar la Diputació per a l’any que ve el seu pressupost en un 27%, amb un total de 1.045.435 en Desenrotllament Rural adreçat específicament a multiplicar les oportunitats econòmiques dels municipis de Castelló a través de l’augment del consum dels productes de Castelló. A aquesta partida cal sumar a més 276.652 euros que la institució destinarà a la millora de les estructures agropecuàries i dels sistemes productius, i 31.000 euros a la protecció i al desenvolupament dels recursos del sector pesquer.

 Inversió directa a millorar posicionament de producte

El treball de la Diputació per millorar el posicionament dels productes de Castelló inclou fires específiques o turístiques de productes agroalimentaris especialment representatius dels municipis, com per exemple Benicarló (carxofa), Nules (clemenules), Alcalà de Xivert (tomata de penjar), Altura (oli), Catí (formatge), etc.

A més, cal assenyalar que l’àrea de Desenvolupament Turisme treballa de forma coordinada amb el Patronat Provincial de Turisme per a continuar impulsant la implantació del turisme gastronòmic als municipis de la província a través de quasi una trentena de jornades gastronòmiques i multitud de fires comercials en què el producte agroalimentari de Castelló és el protagonista