La Diputació aprofita la major fira del turisme per a potenciar l'arribada de turistes britànics

La Diputació aprofita la major fira del turisme per a potenciar l'arribada de turistes britànics
7 de Novembre de 2016

El Patronat Provincial de Turisme es reuneix a Londres durant tres dies amb importants turoperadors anglesos i prescriptors

7 de novembre. La Diputació de Castelló, de la mà del Patronat Provincial de Turisme, s'ha traslladat fins a Londres per a promocionar la província com a destinació turística en la major fira de turisme internacional, la World Travel Market London. L'objectiu no és un altre que el de potenciar l'arribada de turisme britànic a la província, aprofitant els vols regulars procedents de Bristol i, sobretot, de Londres, incrementats aquestos últims a quatre dies a la setmana durant la pròxima campanya nadalenca.

 

Per a això, durant tres dies, des d'avui i fins al dimecres, tècnics provincials vendran junt amb l'Agència Valenciana del Turisme i Turespaña els innumerables atractius turístics de la província als més de 100.000 assistents de fins a 182 països que es preveu visiten aquesta fira professional.

 

El vicepresident primer i portaveu de la Diputació, Vicent Sales, ha insistit en l'aposta del Govern Provincial “per reafermar el turisme internacional com un pilar econòmic i de creixement per a tota la província. L'aeroport és una infraestructura clau per al desenvolupament de la província. Així ho ratifiquen les xifres de turistes que arriben procedents de tota Europa i que, temporada rere temporada, segueixen en augment repercutint d'una forma molt beneficiosa en el teixit econòmic i laboral de la província”.

 

Un dels principals emissors és el mercat britànic i per a reforçar aquesta condició, el Patronat Provincial de Turisme ja ha tancat una ronda de reunions amb els principals turoperadors d'Anglaterra així com amb prescriptors i generadors d'opinió del país “a fi de reforçar l'arribada de turisme britànic a aquest territori únic de costa i muntanya que ofereix a la gent que el visita la província de Castelló”.

 

Turisme senior i esportiu

Amb aquest objectiu, durant la World Travel Market London, els representants provincials es reuniran amb el 'Grup Saga Holidays', major turoperador del Regne Unit especialitzat en vacances i creuers per als majors de 55 anys, que té inclús dos creuers propis. La trobada, tal com ha ressaltat Sales, es produeix després que l'empresa visitara fa a penes dues setmanes la província i iniciara els contactes amb diferents establiments hotelers de la província per a firmar contractes i iniciar la comercialització de Castelló com a punt de destinació.

 

En la mateixa línia, durant la fira londinenca el Patronat de Turisme donarà a conéixer els innumerables recursos de la província com a escenari esportiu per mitjà de reunions com les concertades amb 'Exodus', turoperador especialitzat en turisme actiu i d'aventura o 'Diver', revista líder en el sector del busseig a la província. A més, està prevista una reunió amb 'Ramblers Holidays', una de les agències de turisme especialitzades en vacances de senderisme més importants i de major reputació d'Anglaterra.

 

240.000 euros per a promoció en fires internacionals

Cal recordar que aquesta intensa campanya de promoció de la província com a destinació turística en fires internacionals, es veurà reflectida en el pressupost de 2017 amb una partida de 240.000 euros que se sumarà als 700.000 euros consignats per a impulsar diferents vies de promoció i màrqueting en el mercat europeu.