El diputat de Promoció Ceràmica, Ximo Huguet, ha avançat que s’està ultimant l’actualització del web del servei Vigilancer, per a fer-lo més atractiu i intuïtiu
El diputat provincial de Promoció Ceràmica, Ximo Huguet, ha valorat «positivament» els primers mesos de funcionament de l’aplicació ‘online’ Solconcer, que des del passat mes de febrer aporta als sectors de la construcció i del taulell enginyoses solucions constructives amb ceràmica a través de l’avaluació amb criteris professionals de les qualitats del taulell castellonenc en contraposició a altres materials. «En els últims mesos hem notat un augment significatiu en el nombre d’usuaris únics tant en el web com en l’aplicació, pel que hem començat ja a treballar en millorar alguns aspectes i introduir novetats que servisquen per a continuar amb aquesta tendència a l’alça» que, com ha dit, «acaba beneficiant la nostra ceràmica i la nostra terra».
Huguet ha avançat que, actualment, el personal tècnic de la Diputació està ultimant un contracte per a actualitzar de dalt a baix aquesta ‘app’, «que inclourà més funcionalitats i posarà més facilitats al sector ceràmic a l’hora de vendre el seu producte». En aquest sentit, ha avançat que, en un futur, l’aplicació permetrà que els usuaris puguen personalitzar-la amb opcions com la inclusió dels seus productes ceràmica.
Solconcer és una aplicació desenvolupada per l’Institut de Promoció Ceràmica de la Diputació de Castelló amb la col·laboració de l’Institut de Tecnologia Ceràmica (ITC).
NOVA IMATGE PER A VIGILANCER
El diputat de Promoció Ceràmica ha recordat que la Diputació té a la seua disposició el servei Vigilancer en el que les empreses de Castelló poden trobar informació al minut de tot allò que es cou a la indústria ceràmica d’arreu del món, com novetats en productes, l’evolució del sector, licitacions, patents, etc. «Es tracta d’un servei de recopilació d’informació molt interessant per al sector i que potenciarem en breu amb la renovació per complet el web per a fer-lo més atractiu i intuïtiu».