La Diputació contacta amb diverses revistes internacionals i carreres estrangeres per a promocionar les ‘Penyagolosa Trails’

31 d'Agost de 2013

La participación de Penyagolosa Trails en el Salon du MontBlanc en Chamonix, Francia, una de las más prestigiosas del mundo entre el deporte de montaña, está permitiendo a la organización de estas dos competiciones de largo recorrido por la provincia contactar con medios de comunicación especializados, organizadores de pruebas de referencia internacional y multitud de corredores de varios países que muestran interés por participar en próximas ediciones.

Así, el estand de la marca Penyagolosa Trails que engloba la Marató i Mitja y la CSP-115, ha registrado centenares de visitas. Entre ellas, destacan los representantes de varias publicaciones especializadas alemanas, francesas e indias. También los organizadores de otras carreras que son referentes en el ámbito internacional de las carreras de montaña, como es el caso de de la Ultratrail del Monte Fuji,  (Japón). (Se adjunta imagen)

El diputado provincial de Deportes, Luis Martínez, se ha mostrado satisfecho de los resultados de esta feria que concluirá hoy sábado. “En esta edición hemos podido presentar las carreras de Penyagolosa Trails a la asociación internacional que impulsan los organizadores de la UTMB. Se trata de la International Trailrunning Association, creada con el ánimo de poner en conjunto los intereses y valores de este deporte, y sin duda un paso importante para seguir internacionalizando nuestras competiciones y atrayendo cada vez a más deportistas extranjeros a nuestros municipios.”

Posicionamiento para generar más riqueza en el interior

Esta acción promocional en Chamonix forma parte del esfuerzo que está realizando la Diputación de Castellón a través de las áreas de Deportes y Turismo para posicionar el interior de la provincia como destino de eventos deportivos.

Así, el apoyo de la institución provincial a la realización de 27 carreras de montaña en el interior castellonense (entre competiciones a pie y BTT) ha supuesto un impacto económico directo de más de un millón de euros durante el primer semestre del año, superando así las previsiones marcadas para 2013.

Las poblaciones de más de 60 municipios castellonenses de montaña han participado en la organización de estos eventos deportivos que se están consolidando como motores de dinamización económica y plataformas para dar a conocer los recursos turísticos de la provincia de Castellón al atraer 14.320 deportistas participantes y miles de visitantes.

La participació de Penyagolosa Trails en el Salon du MontBlanc a Chamonix, França, una de les més prestigioses del món entre l’esport de muntanya, està permetent a l’organització d’aquestes dues competicions de llarg recorregut per la província contactar amb mitjans de comunicació especialitzats, organitzadors de proves de referència internacional i multitud de corredors d’uns quants països que mostren interès per participar en pròximes edicions.

Així, l’estand de la marca Penyagolosa Trails que engloba la Marató i Mitja i la CSP-115, ha registrat centenars de visites. Entre elles, destaquen els representants de diverses publicacions especialitzades alemanyes, franceses i índies. També els organitzadors d’altres carreres que són referents en l’àmbit internacional de les carreres de muntanya, com és el cas de la Ultratrail de la Muntanya Fuji,  (Japó). (S’adjunta imatge)

El diputat provincial d’Esports, Luis Martínez, s’ha mostrat satisfet dels resultats d’aquesta fira que conclourà avui dissabte. “En aquesta edició hem pogut presentar les carreres de Penyagolosa Trails a l’associació internacional que impulsen els organitzadors de la UTMB. Es tracta de la International Trailrunning Association, creada amb l’ànim de posar en conjunt els interessos i valors d’aquest esport, i sens dubte un pas important per a continuar internacionalitzant les nostres competicions i atraient cada vegada més esportistes estrangers als nostres municipis.”

Posicionament per a generar més riquesa a l’interior

Aquesta acció promocional a Chamonix forma part de l’esforç que està realitzant la Diputació de Castelló a través de les àrees d’Esports i Turisme per a posicionar l’interior de la província com a destí d’esdeveniments esportius.

Així, el suport de la institució provincial a la realització de 27 carreres de muntanya a l’interior castellonenc (entre competicions a peu i BTT) ha suposat un impacte econòmic directe de més d’un milió d’euros durant el primer semestre de l’any, superant així les previsions marcades per a 2013.

Les poblacions de més de 60 municipis castellonencs de muntanya han participat en l’organització d’aquests esdeveniments esportius que s’estan consolidant com a motors de dinamització econòmica i plataformes per a donar a conèixer els recursos turístics de la província de Castelló en atraure 14.320 esportistes participants i milers de visitants.