La Diputació de Castelló protegeix la participació dels municipis en FITUR amb un “turisme d’experiències”

7 de Gener de 2013

La Diputación de Castellón seguirá apoyando la presencia de la provincia en la Feria Internacional de Turismo, FITUR, que se celebrará en Madrid del 30 de enero al 3 de febrero. Así lo ha anunciado esta mañana en su intervención en COPE Castellón el presidente de la Diputación, Javier Moliner, quien ha incidido en que “deben utilizarse los instrumentos necesarios para promocionar de la mejor forma la provincia de Castellón. En este sentido, en el actual marco de la comunicación global a través de Internet, es cierto que se reduce la superficie con la que la provincia se muestra en la feria, pero mantiene la necesidad de su presencia en uno de los eventos más importantes del sector a nivel internacional”.

Moliner ha explicado que, siguiendo la estrategia establecido ya en 2012 por la Diputación, la Generalitat Valenciana ha decidido homogeneizar la oferta autonómica dentro de una misma imagen de marca. Este será el ‘paraguas’ bajo el que se cobijará tanto las diferentes ofertas de los patronatos de turismo, como el de la provincia de Castellón, como la de los diferentes ayuntamientos. Hay que tener en cuenta que la globalización de los mercados obliga a promocionar las grandes marcas, dentro de las cuales dar a conocer luego los productos más específicos de cada municipio.

El presidente dela Diputaciónde Castellón, Javier Moliner, ha incidido en la importancia de que la provincia de Castellón en FITUR pase de comercializar por municipio a comercializar por producto turístico destacando: costa y náutica; turismo de interior; turismo familiar; turismo de salud; turismo de golf; festivales; y  turismo deportivo.

Lo cierto es que, al reducirla Conselleriade Turismo el espacio promocional, el Patronato Provincial de Turismo va a disponer de190 metros cuadrados, en los que se va a dar especial relevancia a la acción promocional directa, para conseguir una mejor comercialización de toda la oferta de actividades que ofrezcan empresas y ayuntamientos provinciales.

La Diputació de Castelló continuarà recolzant la presència de la província en la Fira Internacional de Turisme, FITUR, que se celebrarà a Madrid del 30 de gener al 3 de febrer. Així ho ha anunciat aquest matí en la seua intervenció en COPE Castelló el president de la Diputació, Javier Moliner, qui ha subratllat que “han d’utilitzar-se els instruments necessaris per a promocionar de la millor forma la província de Castelló. En aquest sentit, en l’actual marc de la comunicació global a través d’Internet,  és cert que es redueix la superfície amb què la província es mostra en la fira, però manté la necessitat de la seua presència en un dels esdeveniments més importants del sector a nivell internacional”.

Moliner ha explicat que, seguint l’estratègia establerta ja en 2012 perla Diputació, la Generalitat Valenciana ha decidit homogeneïtzar l’oferta autonòmica dins d’una mateixa imatge de marca. Aquest serà el ‘paraigua’ davall el qual s’albergarà tant les diferents ofertes dels patronats de turisme, com el de la província de Castelló, com la dels diferents ajuntaments. Cal tindre en compte que la globalització dels mercats obliga a promocionar les grans marques, dins de les quals donar a conèixer després els productes més específics de cada municipi.

El president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner, ha incidit en la importància que té que la província de Castelló en FITUR passe de comercialitzar per municipi a comercialitzar per producte turístic destacant: costa i nàutica; turisme d’interior; turisme familiar; turisme de salut; turisme de golf; festivals;  i  turisme esportiu.

La veritat és que, en reduir la Conselleria de Turisme l’espai promocional, el Patronat Provincial de Turisme disposarà de 190 metres quadrats, en els que es va a donar especial rellevància a l’acció promocional directa, per a aconseguir una millor comercialització de tota l’oferta d’activitats que oferesquen empreses i ajuntaments provincials.