La Diputació impulsa accions promocionals estratègiques per a augmentar l'arribada de turistes del centre d'Europa

15 d'Octubre de 2016
15 de octubre. La Diputación de Castellón sigue trabajando para abrir las innumerables virtudes turísticas de la provincia a nuevos mercados internacionales con especial atención en los países con conexiones aéreas desde el aeropuerto y en el centro de Europa. Para ello, dentro del Plan de Marketing Turístico elaborado por el Patronato Provincial de Turismo se están impulsando numerosas acciones estratégicas en origen y destino como es el caso de la presstrip organizada durante estos días con un grupo de prescriptores procedentes de Austria.   Así, con el objetivo de atraer turistas extranjeros y reforzar la hoja de ruta marcada por Javier Moliner a la hora de convertir en objetivo prioritario la promoción turística internacional de la provincia, un total de seis periodistas de los principales medios de comunicación del país centroeuropeo, además de una representante de la Oficina Española de Turismo en Viena (OET), recorrerán la provincia durante cuatro días.   En este respecto, el vicepresidente y diputado de Turismo, Andrés Martínez, ha destacado la importancia de “una acción que nos permitirá abrir la provincia a todo un país a través de los ojos de siete prescriptores”. De este modo, y acompañados por técnicos del Patronato Provincial de Turismo de la Diputación de Castellón, los periodistas austriacos recorrerán la provincia “y descubrirán de primera mano un territorio con mucho que ofrecer al que lo visita”.     Ruta por nueve municipios Durante su estancia en la provincia, el recorrido les llevará a conocer hasta nueve municipios de la provincia además de enclaves con un marcado patrimonio natural e histórico como el Museo de la Valltorta o el Parc Miner del Maestrat. Los pueblos que conforman la visitan son: Segorbe, Culla, Ares del Maestrat, Morella, Canet lo Roig, La Jana, Traiguera, Tirig y Sant Mateu.   “Acciones como este presstrip tienen por objeto el abrir nichos de mercado para captar potenciales turistas de países del centro de Europa que llegan a nuestro país por factores como el clima, la proximidad a la playa, la naturaleza o la gastronomía. “Todos ellos factores que forman parte del ADN de nuestra provincia y que nos convierten en un territorio con un potencial turístico muy importante”, ha destacado Martínez.

15 d'octubre. La Diputació de Castelló continua treballant per a obrir les innumerables virtuts turístiques de la província a nous mercats internacionals amb especial atenció als països amb connexions aèries des de l'aeroport i del centre d'Europa. Per a això, dins del Pla de màrqueting turístic elaborat pel Patronat Provincial de Turisme s'estan impulsant nombroses accions estratègiques presstrip origen i destinació, com és el cas de la presstrip organitzada durant aquestos dies amb un grup de prescriptors procedents d'Àustria.

Així, amb l'objectiu d'atraure turisme estranger i reforçar el full de ruta marcada per Javier Moliner a l'hora de convertir en objectiu prioritari la promoció turística internacional de la província, un total de sis periodistes dels principals mitjans de comunicació del país centreeuropeu, a més d'una representant de l'Oficina Espanyola de Turisme a Viena (OET), recorreran la província durant quatre dies.

En aquest sentit, el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha destacat la importància “d'una acció que ens permetrà obrir la província a tot un país a través dels ulls de set prescriptors”. D'aquesta manera, i acompanyats per tècnics del Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló, els periodistes austríacs recorreran la província “i descobriran de primera mà un territori amb molt que oferir a les visites”.

Ruta per nou municipis

Durant la seua estada a la província, el recorregut els portarà a conéixer fins a nou municipis de la província a més d'enclavaments amb un marcat patrimoni natural i històric com el Museu de la Valltorta o el Parc Miner del Maestrat. Els pobles que conformen la visita són: Segorbe, Culla, Ares del Maestrat, Morella, Canet lo Roig, la Jana, Traiguera, Tírig i Sant Mateu.

“Accions com aquest presstrip tenen per objecte obrir vetes de mercat per a captar potencial turisme de països del centre d'Europa que arriba al nostre país per factors com el clima, la proximitat a la platja, la naturalesa o la gastronomia. “Tots ells factors que formen part de l'ADN de la nostra província i que ens converteixen en un territori amb un potencial turístic molt important”, ha destacat Martínez.