El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació inicia la seua estratègia de promoció turística en mercats de proximitat amb l’assistència a la “Fira de Sant Vicent” de la Vall d'Uixó

6 d'Abril de 2013

Con el montaje de un stand con información de la oferta turística de la provincia de Castellón, el Patronato Provincial de Turismo de la Diputación ha iniciado su estrategia de promoción en mercados de proximidad que se diseño dentro del “Plan de Marketing Turístico 2013”.

Esta iniciativa pretende dar a conocer y difundir entre los ciudadanos de la provincia los atractivos, recursos turísticos, oferta de alojamientos, restauración, turismo activo… que se sitúan a pocos kilómetros de la residencia habitual y que muchas veces son desconocidos para ellos.

La presencia de la oferta turística de la provincia de Castellón en ferias, como la que tiene lugar en la Vall d'Uixó que es visitada por miles de personas, es un perfecto escaparate para poder llegar a un gran número de público y fomentar e incentivar, entre los ciudadanos de la propia provincia, el excursionismo (salidas sin pernoctación) o escapadas de fin de semana, sobre todo a municipios de interior para disfrutar del turismo de naturaleza, activo o cultural, de los que la provincia tiene un gran número de recursos.

Como ha señalado José Pons, diputado de Turismo de Interior, “no debemos olvidar que la provincia de Castellón posee además, una gran oferta de alojamientos y restauración que se adaptan a todas las posibilidades y preferencias. Así mismo, es líder en la Comunidad Valencia en viviendas rurales dedicadas al alojamiento, un sector que con este tipo de iniciativas puede verse beneficiado aumentando el número de sus reservas”.

La asistencia a la “Fira de Sant Vicent, que se celebra en la Vall d'Uixó del 5 al 8 de abril inicia un calendario de promociones dentro de la propia provincia, que tendrá continuidad el próximo mes de mayo con la asistencia a la “Fira de Sant Isidre”, de Alcalà de Xivert, y en junio con la “Fira de la Cirera”, de la Salzadella.

             La fira, que té lloc del 5 al 8 d’abril, comptarà amb un estand amb l’oferta turística de la província.

 Amb el muntatge d’un estand amb informació de l’oferta turística de la província, el Patronat Provincial de Turisme de la Diputació inicia la seua estratègia  de promoció en mercats de proximitat que es dissenyà dins del “Pla de Màrqueting turístic 2013”.

Aquesta iniciativa pretén donar a conèixer i difondre entre la ciutadania de la província els atractius, recursos turístics, oferta d’allotjaments, restauració, turisme actiu, etc. que se situen a pocs quilòmetres de la residència habitual i que moltes vegades són desconeguts per a ells.

La presència de l’oferta turística de la província de Castelló en fires, com la que té lloc a la Vall d'Uixó que és visitada per milers de persones, és un perfecte aparador per a poder arribar a un gran nombre de públic i fomentar i incentivar, entre la ciutadania de la pròpia província, l’excursionisme (eixides sense pernoctació) o escapades de cap de setmana, sobretot a municipis d’interior per a gojar del turisme de naturalesa, actiu o cultural, dels que la província té un gran nombre de recursos.

 No hem d’oblidar que la província de Castelló posseeix a més, una gran oferta d’allotjaments i restauració que s’adapten a totes les possibilitats i preferències, sent així mateix líder a la Comunitat València en vivendes rurals dedicades a l’allotjament, un sector que amb aquest tipus d’iniciatives pot veure’s beneficiat augmentant el nombre de les seues reserves.

 L’assistènciaa a la Fira “de Sant Vicent, que se celebra a la Vall d’Uixó del 5 al 8 d’abril inicia un calendari de promocions dins de la pròpia província, que tindrà continuïtat el pròxim mes de maig amb l’assistència a la Fira “de Sant Isidre” d’Alcalà de Xivert, i al juny amb la Fira “de la Cirera de” la Salzedella.