La Diputació intensifica la promoció de la marca turística de Castelló a València per a atraure a més turistes aquest estiu

11 de Juny de 2015

11 de junio. La Diputación de Castellón intensifica estos días previos al inicio del verano la promoción de la marca turística de Castellón entre el mercado de la Comunitat Valenciana como prioritario en el turismo de proximidad para atraer a más turistas a los pueblos de Castellón en los próximos meses. Así, la institución ha llevado los atractivos turísticos de Castellón a plena calle Xàtiva de Valencia con tal de reclamar de forma visual la atención de los centenares de viandantes que transcurren por este céntrico vial. Cabe señalar que Valencia y su área metropolitana es el mercado más importante para el turismo de la provincia de Castellón.

El vicepresidente de Turismo, Andrés Martínez, se ha mostrado convencido de la “efectividad de esta acción que acerca de forma creativa y visual los principales reclamos turísticos de nuestra provincia a las personas que circulan por el centro de Valencia. Comprobar de primera mano las múltiples posibilidades que tienen para disfrutar de las mejores playas, de la mejor montaña ayuda a que nos vuelvan a elegir para escapadas de fines de semana y, sobre todo, como destino vacacional durante el próximo verano”.

Cabe señalar que esta acción de streetmarketing, contemplada en el Plan de Marketing Turístico del Patronato Provincial de Turismo 2015 se suma a otras dos realizadas la pasada semana en varios centros comerciales de la capital del Túria, especialmente en aquél caso para el turismo de campings en la provincia.

Punto de recogida de firmas para Camins del Penyagolosa

Junto a toda la información turística de la provincia de Castellón, este stand de grandes dimensiones también incluye un punto de recogida de firmas para respaldar la candidatura de Camins del Penyagolosa. Con ello, se trata de difundir este proyecto para obtener la declaración de Patrimonio Inmaterial de la UNESCO, del mismo modo que se está realizando por parte del Patronato Provincial de Turismo en cada una de las acciones promocionales que participa.

“En todas las ferias de proximidad en las que estamos, incluimos este punto de recogida de firmas para seguir impulsando esta iniciativa que persigue un mejor posicionamiento del turismo vinculado al patrimonio natural y cultural de las romerías ancestrales de los pueblos de Castellón a Sant Joan de Penyagolosa”, ha señalado Martínez.

11 de juny. La Diputació de Castelló intensifica aquestos dies previs a l'inici de l'estiu la promoció de la marca turística de Castelló entre el mercat de la Comunitat Valenciana com prioritari en el turisme de proximitat per a atraure més turistes als pobles de Castelló en els pròxims mesos. Així, la institució ha portat els atractius turístics de Castelló a ple carrer Xàtiva de València per tal de reclamar de forma visual l'atenció dels centenars de vianants que transcorren per aquest cèntric vial. Cal assenyalar que València i la seua àrea metropolitana és el mercat més important per al turisme de la província de Castelló.

El vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, s'ha mostrat convençut de  “l'efectivitat d'aquesta acció que informa de forma creativa i visual els principals reclams turístics de la nostra província a les persones que circulen pel centre de València. Comprovar de primera mà les múltiples possibilitats que tenen per a gaudir de les millors platges, de la millor muntanya, ajuda que ens tornen a triar per a escapades de caps de setmana i, sobretot, com a destinació vacacional durant el pròxim estiu”.

Cal assenyalar que aquesta acció de streetmarketing, prevista en el Pla de màrqueting turístic del Patronat Provincial de Turisme 2015 se suma a altres dues realitzades la passada setmana en uns quants centres comercials de la capital del Túria, especialment en aquell cas per al turisme de càmpings a la província.

Punt d'arreplega de firmes per a Camins del Penyagolosa

Junt amb tota la informació turística de la província de Castelló, aquest estand de grans dimensions també inclou un punt d'arreplega de firmes per a recolzar la candidatura de Camins del Penyagolosa.  Amb això, es tracta de difondre aquest projecte per a obtindre la declaració de Patrimoni Immaterial de la UNESCO, de la mateixa manera que s'està realitzant per part del Patronat Provincial de Turisme en cada una de les accions promocionals que participa.

“En totes les fires de proximitat en què estem, incloem aquest punt d'arreplega de firmes per a continuar impulsant aquesta iniciativa que persegueix un millor posicionament del turisme vinculat al patrimoni natural i cultural de les romeries ancestrals dels pobles de Castelló a Sant Joan de Penyagolosa”, ha assenyalat Martínez.