La Diputació inverteix 229.860 euros per a promocionar el turisme de festivals de la província de Castelló a tota Europa

4 de Juliol de 2014

La Diputación de Castellón ha resuelto ya el concurso convocado contratación de patrocinio de grandes festivales en la provincia de Castellón, por el cual Javier Moliner ya ha firmado el contrato con los organizadores del Arenal Sound y el Rototom para destinar 229.860 euros a la promoción de la provincia de Castellón como destino de turismo de festivales.

De esta forma, la institución cumple el compromiso del presidente de la institución provincial de reglar estas ayudas y cuantificarlas a través de criterios objetivos para que reciban mayor ayuda el que mayor  impacto genere sobre el turismo y la economía del territorio provincial.

De esta forma, la empresa promotora del Arenal Sound, Imusic Festival, S.L., se compromete a incluir la marca turística provincial que se usa en ámbito internacional “Castellón Spain” en los diferentes soportes publicitarios en los que se publicite el festival, según el plan de medios presentado en su oferta, ostentando el Patronato Provincial de Turismo de Castellón el título de patrocinador, por un importe total de patrocinio de 150.000,00 € (iva incluido). Por otra parte, Rototom, S.L. adquiere el mismo compromiso por un importe total de patrocinio de 79.860,00 € (iva incluido).

El vicepresidente y diputado responsable del área de Turismo, Andrés Martínez, asegura que “la apuesta de la Diputación por potenciar la provincia como epicentro europeo del turismo de festivales de música es clara y muy beneficiosa, no solo para el sector turístico castellonense, sino para muchos otros sectores económicos de toda la provincia. Cada euro que invertimos se multiplica por mucho más de 100 en ingresos para el tejido económico tanto de los municipios que acogen los festivales, como para toda la provincia”.

2.200 empleos directos por los festivales

Hay que recordar que, el año pasado, la celebración de grandes festivales musicales supone en la provincia de Castellón tuvo un impacto económico superior a los 45 millones de euros, según las cifras oficiales de los organizadores, con la generación de 2.200 trabajos directos para los castellonenses.

La Diputació de Castelló ha resolt ja el concurs convocat per a la contractació de patrocini de grans festivals a la província de Castelló, pel qual Javier Moliner ja ha firmat el contracte amb els organitzadors de l’Arenal Sound i el Rototom per a destinar 229.860 euros a la promoció de la província de Castelló com a destí de turisme de festivals.

D’aquesta manera, la institució compleix el compromís del president de la institució provincial de reglar aquestes ajudes i quantificar-les a través de criteris objectius perquè reben major ajuda el que major  impacte genere sobre el turisme i l’economia del territori provincial.

D’aquesta manera, l’empresa promotora de l’Arenal Sound, Imusic Festival, S.L., es compromet a incloure la marca turística provincial que s’usa en àmbit internacional “Castelló Spain” en els diferents suports publicitaris en què es publicite el festival, segons el pla de mitjans presentat en la seua oferta, exercint el Patronat Provincial de Turisme de Castelló el títol de patrocinador, per un import total de patrocini de 150.000,00 € (IVA inclòs). D’altra banda, Rototom, S.L. adquireix el mateix compromís per un import total de patrocini de 79.860,00 € (IVA inclòs). 

El vicepresident i diputat responsable de l’àrea de Turisme, Andrés Martínez, assegura que “l’aposta de la Diputació per potenciar la província com a epicentre europeu del turisme de festivals de música és clara i molt beneficiosa, no sols per al sector turístic castellonenc, sinó per a molts altres sectors econòmics de tota la província. Cada euro que invertim es multiplica per molt més de 100 en ingressos per al teixit econòmic tant dels municipis que acullen els festivals, com per a tota la província”.

2.200 ocupacions directes pels festivals

Cal recordar que, l’any passat, la celebració de grans festivals musicals a la província de Castelló va tindre un impacte econòmic superior als 45 milions d’euros, segons les xifres oficials dels organitzadors, amb la generació de 2.200 treballs directes per als castellonencs.