La Diputació porta la marca Castelló Spain a la MITT de Moscou per a consolidar l'arribada de turisme rus a la província

15 de Març de 2015

15 de marzo. La Diputación de Castellón llevará la marca turística internacional de la provincia, Castellón Spain, a la feria MITT de Moscú a partir del próximo miércoles y hasta el sábado para consolidar la llegada de turistas rusos en los próximos meses. Así, la institución continúa con su intensa promoción internacional que le llevará durante todo el año a 25 ferias de turismo en todo el mundo.

El vicepresidente de Turismo, Andrés Martínez, ha valorado muy positivamente “la participación en este foro que nos permitió el año pasado consagrar el acuerdo con Coral Tours para traer a 5.000 turistas rusos a nuestra provincia. Este año volveremos a estar, de la mano de los empresarios de la provincia, para seguir mejorando nuestro posicionamiento en un mercado que tiene muchas posibilidades para la provincia de Castellón, más ahora con el aeropuerto ya en funcionamiento”.

En este sentido, el turoperador ruso Coral Tours es el primero que ha cerrado contratos para los próximos meses con empresarios de la provincia, concretamente de Peñíscola. A esos visitantes se les ofrecerá un completo programa de visitas a distintos municipios de la provincia.

“El perfil de este turista es muy interesante para nuestro sector, pues además de tener un nivel adquisitivo medio-alto, contribuye a desestacionalizar la temporada por los periodos que abarca. Sin ir más lejos, el año pasado contribuyeron de forma importante a la actividad turística del mes de junio”, ha indicado Martínez.

Más oportunidades con el aeropuerto ya en marcha

El vicepresidente se ha mostrado convencido de que “este tipo de acciones van a ser mucho más fáciles con el aeropuerto ya en marcha, y con las primeras líneas regulares ya en funcionamiento. Eso nos permitirá empezar a estar presentes en las previsiones de más operadores internacionales y tener más oportunidades. Las posibilidades turísticas de la provincia son muchas y de ahí que los distintos operadores internacionales se sigan mostrando interesados en trabajar con nuestro destino”.

Martínez se desplazará con los técnicos de la Diputación a Moscú, donde mantendrá varias reuniones con turoperadores para lograr los mejores resultados para el turismo provincial. Cabe recordar que en 2014 se incrementaron un 22,43% los viajeros rusos a la provincia y el 81,02% de las pernoctaciones que realizaron en establecimientos turísticos de la provincia.

15 de març. La Diputació de Castelló portarà la marca turística internacional de la província, Castelló Spain, a la fira MITT de Moscou a partir de dimecres que ve i fins al dissabte per a consolidar l'arribada de turisme rus els pròxims mesos. Així, la institució continua amb la seua intensa promoció internacional que la portarà durant tot l'any a 25 fires de turisme a tot el món.

El vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, ha valorat molt positivament “la participació en aquest fòrum que ens va permetre l'any passat consagrar l'acord amb Coral Tours per a portar a 5.000 turistes russos a la nostra província. Enguany tornarem a estar, de la mà de l'empresariat de la província, per a continuar millorant el nostre posicionament en un mercat que té moltes possibilitats per a la província de Castelló, més ara amb l'aeroport ja en funcionament”.

En aquest sentit, el turoperador rus Coral Tours és el primer que ha tancat contractes per als pròxims mesos amb empresariat de la província, concretament de Peníscola. A aquestos visitants se'ls oferirà un complet programa de visites a distints municipis de la província.

“El perfil d'aquest turista és molt interessant per al nostre sector, perquè a més de tindre un nivell adquisitiu mitjà-alt, contribueix a desestacionalitzar la temporada pels períodes que comprén. Sense anar més lluny, l'any passat van contribuir  de forma important a l'activitat turística del mes de juny”, ha indicat Martínez.

Més oportunitats amb l'aeroport ja en marxa

El vicepresident s'ha mostrat convençut que “aquest tipus d'accions seran molt més fàcils amb l'aeroport ja en marxa, i amb les primeres línies regulars ja en funcionament. Això ens permetrà començar a estar presents en les previsions de més operadors internacionals i tindre més oportunitats. Les possibilitats turístiques de la província són moltes i d'ací que els distints operadors internacionals es continuen mostrant interessats a treballar amb la nostra destinació”.

Martínez es desplaçarà amb els tècnics de la Diputació a Moscou, on mantindrà diverses reunions amb turoperadors per a aconseguir els millors resultats per al turisme provincial. Cal recordar que en 2014 es van incrementar un 22,43% els viatgers russos a la província i el 81,02% de les pernoctacions que van realitzar en establiments turístics de la província.