La Diputació presenta l’oferta de 37 empreses turístiques de la província de Castelló davant de 200 agències de viatge de tota Espanya

6 d'Abril de 2013

Hasta 37 empresas turísticas, tanto de costa como de interior de la provincia de Castellón, presentan hoy su oferta ante 220 agentes de viajes independientes en el Palacio de Congresos de Peñíscola. Estas agencias están asociadas a ‘Team Group’, un grupo compuesto por más 500  empresas con implantación en Andalucía, Andorra, Aragón, Asturias, Baleares, Cataluña, Canarias, Castilla la Mancha, Castilla León, Comunidad Valenciana, Galicia, Madrid, País Vasco, Navarra, Murcia.

Como ha destacado el vicepresidente responsable de Turismo, Andrés Martínez, “son agencias expertas en turismo de negocios, vacacional, Incentivos y congresos, turismo juvenil y tercera edad”, por lo que abarcan un amplio espectro, de gran interés para los empresarios turísticos castellonenses.

‘Team Group’ constituye un nuevo concepto de grupo de gestión, una idea que pretende alejarse de la concepción tradicional de los grupos de agencias de viajes, con la constatación de que se puede ser independiente y participar de un colectivo con ideas similares, idénticas problemáticas y un proyecto común.

Este workshop servirá para que este importante número de agentes de viaje conozca de forma directa la oferta turística de las empresas de la provincia y puedan, por lo tanto, establecer contactos de colaboración y comercialización del producto turístico de la provincia de Castellón entre ambas partes.

Señalar que las agencias que participan en el workshop son asesores directos en la decisión por parte del cliente final a la hora de elegir su destino de vacaciones, por lo tanto el conocimiento directo de las ofertas y ventajas que las empresas de la provincia les presentan influye de forma directa a la hora de presentar diversas opciones vacacionales a sus clientes.

Además de realizar este workshop, los agentes van a realizar un recorrido por el casco antiguo de Peñíscola, una visita guiada al castillo y un paseo en barco alrededor del tómbolo de la ciudad del Papa Luna, consiguiendo de esta forma que conozcan los diversos recursos turísticos que la población dispone.

 

·        El Patronat Provincial de Turisme organitza avui a Peníscola un workshop amb agències independents associades a ‘Team Group’

·        Andrés Martínez: “Es tracta d’experts en turisme de negocis, vacacional, incentius i congressos, juvenil i de tercera edat”

Fins a 37 empreses turístiques, tant de costa com d’interior de la província de Castelló, presenten avui la seua oferta davant de 220 agents de viatges independents Al Palau de Congressos de Peníscola. Aquestes agències estan associades a ‘Team Group’, un grup compost per més de 500  empreses amb implantació a Andalusia, Andorra, Aragó, Astúries, Balears, Catalunya, Canàries, Castella la Manxa, Castella Lleó, Comunitat Valenciana, Galícia, Madrid, País Basc, Navarra, Múrcia.

Com ha destacat el vicepresident responsable de Turisme, Andrés Martínez, “són agències expertes en turisme de negocis, vacacional, incentius i congressos, turisme juvenil i tercera edat”, pel que comprenen un ampli espectre, de gran interès per a l’empresariat turístic castellonenc.

‘Team Group’ constitueix un nou concepte de grup de gestió, una idea que pretén allunyar-se de la concepció tradicional dels grups d’agències de viatges, amb la constatació que es pot ser independent i participar d’un col·lectiu amb idees semblants, idèntiques problemàtiques i un projecte comú.

Aquest workshop servirà perquè aquest important nombre d’agents de viatge conega de forma directa l’oferta turística de les empreses de la província i puguen, per tant, establir contactes de col·laboració i comercialització del producte turístic de la província de Castelló entre ambdues parts.

Assenyalar que les agències que participen en el workshop són assessors directes en la decisió per part de la clientela final a l’hora de triar el seu destí de vacacions, per tant el coneixement directe de les ofertes i avantatges que les empreses de la província els presenten influeix de forma directa a l’hora de presentar diverses opcions vacacionals a la seua clientela.

A més de realitzar aquest workshop, els agents realitzaran un recorregut pel nucli antic de Peníscola, una visita guiada al castell i un passeig amb vaixell al voltant del tombolo de la ciutat del Papa Luna, aconseguint d’aquesta manera que coneguen els diversos recursos turístics que la població disposa.