La Diputació promociona turísticament la província en la fira de París i potencia allí la presència comercial de l’empresariat

10 d'Octubre de 2013

La Diputación de Castellón concluye hoy su participación en el workshop internacional para profesionales del turismo MAP-PRO (Le Monde a Paris Profesional) en París, donde ha instalado un stand que ha puesto a disposición del sector empresarial turístico de la provincia para que pueda mantener encuentros comerciales.

Cabe señalar que este evento, cuya participación del Patronato Provincial de Turismo responde a la estrategia del Plan de Marketing Turístico 2013 elaborado con el consenso del sector turístico provincial, es una feria en formato workshop y dirigido a touroperadores, agencias de receptivo, autocaristas y agencias de viaje del mercado francés, donde todos los visitantes son profesionales.

El vicepresidente provincial de Turismo, Andrés Martínez, ha explicado que “el mercado francés es prioritario para la Castellón, debido a que es el primer país extranjero emisor de turistas a la provincia, y seguimos trabajando por consolidar ese posicionamiento”.

El stand rotulado con la marca Castellon Spain, dispone de hasta 6 mesas de trabajo, además del apoyo de material promocional y audiovisual para la comercialización de la oferta de la provincia.

Cabe señalar que las empresas participantes por parte de Castellón han sido: Hotel del Golf Playa (Castellón), Complejo Eurhostal (Peñíscola), ZT Hoteles (Peñíscola) y el receptivo Hotelalias.

La Diputació de Castelló conclou avui la seua participació en el workshop internacional per a professionals del turisme MAP-PRO (Le Monde a Paris Professional) a París, on ha instal·lat un estand que ha posat a disposició del sector empresarial turístic de la província perquè puga mantindre trobades comercials.

Cal assenyalar que aquest esdeveniment, la participació en el qual del Patronat Provincial de Turisme respon a l’estratègia del Pla de màrqueting turístic 2013 elaborat amb el consens del sector turístic provincial, és una fira en format workshop i adreçat a touroperadors, agències de receptiu, autocaristes i agències de viatge del mercat francès, on totes les visites són professionals.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “el mercat francès és prioritari per a Castelló, pel fet que és el primer país estranger emissor de turistes a la província, i continuem treballant per consolidar aqueix posicionament”.

L’estand retolat amb la marca Castelló Spain, disposa de fins a 6 taules de treball, a més del suport de material promocional i audiovisual per a la comercialització de l’oferta de la província. Cal assenyalar que les empreses participants per part de Castelló han estat: Hotel del Golf Platja (Castelló), Complex Eurhostal (Peníscola), ZT Hotels (Peníscola) i el receptiu Hotelalias.