La Diputació promou el turisme de salut i el de congressos a la província a través de Fam Trips

15 de setembre de 2012
El Patronato Provincial de Turismo de la Diputación de Castellón ha llevado a cabo durante esta semana dos viajes de familiarización (fam trips) para promocionar el turismo de salud y el de congresos a nivel autonómico e internacional. De este modo, junto a la Cámara de Comercio de Castellón se ha invitado a los Organizadores Profesionales de Congresos (OPC's) de la Comunidad Valenciana a conocer de primera mano la completa oferta que la provincia dispone parra la organización de todo tipo de congresos, convenciones y reuniones de empresas e instituciones. El grupo, acompañado por técnicos provinciales, ha visitado instalaciones de las localidades de Benicàssim,  Castellón de la Plana y Oropesa del Mar, incluyendo tanto hoteles como espacios con capacidad para la organización de reuniones y congresos. Además, han podido reunirse con los directores comerciales de los diferentes establecimientos para recabar toda la información necesaria. El vicepresidente de Turismo, Andrés Martínez, ha querido destacar que “el turismo de congresos es, dentro del Plan de Marketing Turístico del Patronato Provincial de Turismo, uno de los productos destacados y este viaje se enmarca dentro de la estrategia de promoción y posicionamiento de Castellón dentro del mercado nacional, con el objetivo de conseguir dinamizar a través de este producto la actividad de hoteles, restaurantes o empresas de audiovisuales, entre otros muchos sectores”. Asimismo, José Pons, diputado de Turismo de Interior ha comentado “que el interior también ha sido sede de numerosos eventos que han facilitado incrementar la actividad turística en diferentes municipios”. Cabe destacar que el Patronato Provincial de Turismo ha colaborado en los primeros meses de 2012 con la organización de 15 eventos que se han celebrado en el provincia. Por otro lado, varios touroperadores escandinavos especializados en turismo de salud han  estado visitando y conociendo en profundidad la completa oferta que la provincia dispone en establecimientos balnearios y de spa, gracias a la calidad de sus aguas. Los agentes han podido conocer los balnearios de Benassal y Montanejos así como la oferta de talasoterapia de Benicàssim y Oropesa del Mar, concretando con sus gerentes nuevos paquetes turísticos para la llegada de clientes europeos. También cabe recordar que durante esta semana Turismo de la provincia de Castellón dispone de un stand promocional en la Feria Agrícola de Nules, con la intención de dar a conocer a todos los miles de visitantes la completa oferta turística de Castellón.  El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló ha dut a terme durant aquesta setmana dos viatges de familiarització (fam trips) per a promocionar el turisme de salut i el de congressos a nivell autonòmic i internacional. D’aquesta manera, junt amb la Cambra de Comerç de Castelló s’ha invitat als organitzadors professionals de congressos (OPC's) de la Comunitat Valenciana a conèixer de primera mà la completa oferta que la província disposa per a l’organització de qualsevol tipus de congressos, convencions i reunions d’empreses i institucions. El grup, acompanyat per tècnics provincials, ha visitat instal·lacions de les localitats de Benicàssim,  Castelló de la Plana i Orpesa del Mar, incloent-hi tant hotels com espais amb capacitat per a l’organització de reunions i congressos. A més, han pogut reunir-se amb els directors comercials dels diferents establiments per a demanar tota la informació necessària. El vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, ha volgut destacar que “el turisme de congressos és, dins del Pla de màrqueting turístic del Patronat Provincial de Turisme, un dels productes destacats i aquest viatge s’emmarca dins de l’estratègia de promoció i posicionament de Castelló dins del mercat nacional, amb l’objectiu d’aconseguir dinamitzar a través d’aquest producte l’activitat d’hotels, restaurants o empreses d’audiovisuals, entre altres molts sectors”. Així mateix, José Pons, diputat de Turisme d’Interior ha comentat “que l’interior també ha estat seu de nombrosos esdeveniments que han facilitat incrementar l’activitat turística de diferents municipis”. Cal destacar que el Patronat Provincial de Turisme ha col·laborat en els primers mesos de 2012 amb l’organització de 15 esdeveniments que s’han celebrat a la província. D’altra banda, diversos touroperadors escandinaus especialitzats en turisme de salut han  estat visitant i coneixent en profunditat la completa oferta que la província disposa en establiments balnearis i de spa, gràcies a la qualitat de les seues aigües. Els agents han pogut conèixer els balnearis de Benassal i Montanejos així com l’oferta de talassoteràpia de Benicàssim i Orpesa del Mar, concretant amb els seus gerents nous paquets turístics per a l’arribada de clientela europea. També cal recordar que durant aquesta setmana el turisme de la província de Castelló disposa d’un estand promocional en la Fira Agrícola de Nules, amb la intenció de donar a conèixer a tots els milers de visitants la completa oferta turística de Castelló.