La Diputació es reuneix amb quatre turoperadors russos a Moscou per a augmentar l'arribada de turistes a través de l'aeroport

22 de Març de 2015

22 de marzo. La Diputación de Castellón ha concluido una fructífera edición de la feria MITT de Moscú con un intensivo programa de reuniones que ha permitido acercar la oferta turística provincial a turoperadores del mercado ruso para aumentar la llegada de turistas de este origen a Castellón a través del aeropuerto. El vicepresidente provincial de Turismo, Andrés Martínez, ha participado en reuniones con cuatro turoperadores rusos. En los encuentros que han permitido ese acercamiento de la oferta, también han participado responsables del aeropuerto de Castellón y representantes de la Generalitat.

El vicepresidente Martínez ha señalado que “tal y como nos comprometimos, seguimos aunando esfuerzos y llevando a cabo una campaña coordinada entre la parte empresarial e institucional para optimizar el funcionamiento de la infraestructura de cara a mejorar el turismo internacional de la provincia. Sin duda, es una labor que está siendo más fluida desde que se han puesto a la venta los billetes de las primeras líneas regulares que comenzarán el próximo mes de septiembre. Lo que estamos trabajando ahora es que el año que viene vengan más turistas rusos y lo hagan a través del aeropuerto”.

Al margen de los resultados que se puedan obtener a medio plazo de las reuniones mantenidas en Moscú, Martínez se ha mostrado esperanzado de seguir incrementando la cuota del turismo ruso en la provincia pues, tal y como ha indicado, “a pesar de la devaluación del rublo y del descenso de turistas que emiten a nivel internacional, Castellón sigue teniendo para ellos atractivos que nos hacen ser muy competitivos frente a otros destinos. El perfil de turista ruso sigue siendo muy interesante para nuestro sector, y por eso estamos trabajando para que vengan más”.

En este sentido, el turoperador ruso Coral Tours es el primero que ha cerrado contratos para los próximos meses con empresarios de la provincia, concretamente de Peñíscola. A esos visitantes se les ofrecerá un completo programa de visitas a distintos municipios de la provincia.

“La inclusión de la provincia en el catálogo de Coral Tours de este año es un salto cualitativo importante para nosotros. El año pasado conseguimos que por primera vez se programaran viajes a nuestro destino, dando muy buen resultado y quedando la empresa muy satisfecha de la calidad del producto. Por ello, este año hemos conseguido volver a estar”, ha explicado el vicepresidente.

Cabe señalar que la participación de la Diputación en la feria de Moscú forma parte del intenso calendario promocional que está implementando para llevar la marca turística de la provincia de Castellón, 'Castellón Spain', a todo el mundo a través de 25 ferias durante todo el año.

22 de març. La Diputació de Castelló ha conclòs una fructífera edició de la fira MITT de Moscou amb un intensiu programa de reunions que ha permés acostar l'oferta turística provincial a turoperadors del mercat rus per a augmentar l'arribada de turistes d'aquest origen a Castelló a través de l'aeroport. El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha participat en reunions amb quatre turoperadors russos. En les trobades que han permés eixe acostament de l'oferta, també han participat responsables de l'Aeroport de Castelló i representants de la Generalitat.

El vicepresident Martínez ha assenyalat que “tal com ens vam comprometre, continuem unint esforços i duent a terme una campanya coordinada entre la part empresarial i institucional per a optimitzar el funcionament de la infraestructura de cara a millorar el turisme internacional de la província. Sens dubte, és una labor que està sent més fluida des que s'han posat a la venda els bitllets de les primeres línies regulars que començaran el pròxim mes de setembre. El que estem treballant ara és que l'any que ve vinguen més turistes russos i ho facen a través de l'aeroport”.

Al marge dels resultats que es puguen obtindre a mitjà termini de les reunions mantingudes a Moscou, Martínez s'ha mostrat esperançat de continuar incrementant la quota del turisme rus a la província perquè, tal com ha indicat, “a pesar de la devaluació del ruble i del descens de turistes que emeten a nivell internacional, Castelló continua tenint per a ells atractius que ens fan ser molt competitius enfront d'altres destinacions. El perfil de turista rus continua sent molt interessant per al nostre sector, i per això estem treballant perquè en vinguen més”.

En aquest sentit, el turoperador rus Coral Tours és el primer que ha tancat contractes per als pròxims mesos amb empresariat de la província, concretament de Peníscola. A aquestos visitants se'ls oferirà un complet programa de visites a distints municipis de la província.

“La inclusió de la província en el catàleg de Coral Tours d'enguany és un salt qualitatiu important per a nosaltres. L'any passat vam aconseguir que per primera vegada es programaren viatges a la nostra destinació, donant molt bon resultat i quedant l'empresa molt satisfeta de la qualitat del producte. Per això, enguany hem aconseguit tornar a estar”, ha explicat el vicepresident.

Cal assenyalar que la participació de la Diputació en la fira de Moscou forma part de l'intens calendari promocional que està implementant per a portar la marca turística de la província de Castelló, 'Castelló Spain', a tot el món a través de 25 fires durant tot l'any.