La pàgina web de turisme de la Diputació augmenta un 42,4% els seus usuaris arribant a 181.318 persones de gener a maig

21 de Juny de 2014

La página web del Patronato Provincial de Turismo de la Diputación de Castellón, www.turismodecastellon.com, ha aumentado considerablemente el tráfico de visitas en el periodo de enero a mayo de 2014, ya que ha incrementado en un 42,4% los usuarios registrados respecto al mismo periodo del año anterior, siendo en 2014 de 181.318 personas frente a 127.279 de 2013. Junto a ese aumento en el volumen de usuarios de la web es interesante observar cómo también el número de sesiones iniciadas se ha incrementado en un 41,4%, al igual que la cantidad de páginas vistas en esas sesiones, que también ha registrado un comportamiento positivo del  26,87%.

El vicepresidente de Turismo, Andrés Martínez, ha explicado que “esta tendencia es muy importante para la provincia como destino turístico si tenemos en cuenta que Internet se está convirtiendo a pasos agigantados en la fuente más utilizada para obtener información, también en el ámbito turístico”.   Peñíscola, Castellón y Montanejos, las palabras más buscadas En un análisis más concreto de cuál es el comportamiento del público que visita la página web de turismo de la Diputación es importante señalar que los términos más utilizados a la hora de realizar búsquedas del destino turístico provincial son los nombres de los municipios. En ese sentido, Peñíscola, Castellón y Montanejos son los tres municipios que concentran más búsquedas.   “En cuanto a los contenidos de la página, la parte más visitada es aquélla que se refiere al turismo de costa y el turismo familiar. Le siguen el turismo de interior y de montaña”,  ha indicado Martínez.

La pàgina web del Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló, www.turismedecastello.com, ha augmentat considerablement les visites en el període de gener a maig de 2014, ja que ha incrementat en un 42,4% els usuaris registrats respecte al mateix període de l’any anterior, sent en 2014 de 181.318 persones enfront de 127.279 de 2013. Junt amb aquest augment en el volum d’usuaris de la web és interessant observar com també el nombre de sessions iniciades s’ha incrementat en un 41,4%, igual que la quantitat de pàgines vistes en aquestes sessions, que també ha registrat un comportament positiu del  26,87%.

El vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “aquesta tendència és molt important per a la província com a destinació turística, si tenim en compte que Internet s’està convertint a passos de gegant en la font més utilitzada per a obtindre informació, també en l’àmbit turístic”. 

Peníscola, Castelló i Montanejos, les paraules més buscades

En una anàlisi més concreta de quin és el comportament del públic que visita la pàgina web de turisme de la Diputació és important assenyalar que els termes més utilitzats a l’hora de realitzar recerques de destinació turística provincial són els noms dels municipis. En aquest sentit, Peníscola, Castelló i Montanejos són els tres municipis que concentren més busques.

“Quant als continguts de la pàgina, la part més visitada és aquella que es refereix al turisme de costa i el turisme familiar. Els segueixen el turisme d’interior i de muntanya”,  ha indicat Martínez.