Els vols de Ryanair amb Londres i Bristol tindran un impacte econòmic superior als 16 milions d'euros a la província

14 de Març de 2015

14 de marzo. La Diputación de Castellón prevé que las dos líneas de vuelos regulares de Ryanair en el aeropuerto de Castellón con Londres y Brístol tengan un impacto económico superior a los 16 millones de euros en el turismo de la provincia. Las estimaciones apuntan a 150.000 pernoctaciones realizadas por una cifra de en torno a 30.000 turistas británicos cuyo perfil arroja además un gasto medio diario de unos 109 euros, muy superior al del turista nacional.

El vicepresidente de Turismo, Andrés Martínez, ha destacado que “para ser conscientes del salto cualitativo que supone para el turismo de Castellón esta nueva puerta de entrada de turistas extranjeros no hay que mirar las cifras que tenemos de años anteriores y compararlas con las previsiones de lo que ocurrirá a partir de septiembre de este año. En 2014, aun teniendo un aumento del 20% de viajeros británicos respecto al año anterior, la cifra total de viajeros fue de 33.000, y la mayoría de ellos durante los meses de verano. Una cifra que vamos a poder aumentar mucho a partir de este año, y además en meses tradicionalmente considerados de temporada baja”.

Son indicadores que contribuirán a seguir mejorando el comportamiento del turismo de la provincia, que ya en 2014 mejoró en un 3,2% el índice de precios de los establecimientos hoteleros, con un incremento de la tarifa media diaria del 3,8%, situándose en 65,3 euros, y los ingresos por habitación disponible un 9,9% situándose en 32,5 euros.

Completa estrategia promocional para atraer al máximo de turistas

La Diputación ya ha puesto en marcha todos los recursos promocionales de los que dispone a través del Patronato Provincial de Turismo para, desde el consenso con los empresarios turísticos castellonenses, llevar a cabo una completa estrategia promocional que revierta en la llegada del mayo número posible de turistas británicos a través de las líneas regulares del aeropuerto de Castellón.

Así, además de las campañas integrales de medios de comunicación en Londres y Brístol, realizará durante este año seis viajes de familiarización con periodistas turísticos especializados, touroperadores y agentes de viajes.

14 de març. La Diputació de Castelló preveu que les dues línies de vols regulars de Ryanair en l'aeroport de Castelló amb Londres i Brístol tinguen un impacte econòmic superior als 16 milions d'euros en el turisme de la província. Les estimacions apunten a 150.000 pernoctacions realitzades per una xifra d'entorn de 30.000 turistes britànics el perfil de la qual comporta a més una despesa mitjana diària d'uns 109 euros, molt superior al del turisme nacional.

El vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, ha destacat que “per a ser conscients del salt qualitatiu que suposa per al turisme de Castelló aquesta nova porta d'entrada de turisme estranger només cal mirar les xifres que tenim d'anys anteriors i comparar-les amb les previsions del que ocorrerà a partir de setembre d'enguany. En 2014, inclús tenint un augment del 20% de viatgers britànics respecte a l'any anterior, la xifra total de viatgers va ser de 33.000, i la majoria d'ells durant els mesos d'estiu. Una xifra que podrem augmentar molt a partir d'enguany, i a més en mesos tradicionalment considerats de temporada baixa”.

Són indicadors que contribuiran a continuar millorant el comportament del turisme de la província, que ja en 2014 va millorar en un 3,2% l'índex de preus dels establiments hotelers, amb un increment de la tarifa mitjana diària del 3,8%, situant-se en 65,3 euros, i els ingressos per habitació disponible un 9,9% situant-se en 32,5 euros.

Completa estratègia promocional per a atraure el màxim de turistes

La Diputació ja ha posat en marxa tots els recursos promocionals que disposa a través del Patronat Provincial de Turisme per a, des del consens amb l'empresariat turístic castellonencs, dur a terme una completa estratègia promocional que revertesca en l'arribada del major número possible de turistes britànics a través de les línies regulars de l'aeroport de Castelló.

Així, a més de les campanyes integrals de mitjans de comunicació a Londres i Brístol, realitzarà enguany sis viatges de familiarització amb periodistes turístics especialitzats, touroperadors i agents de viatges.