Més de 2.000 mil persones s'interessen per la destinació turística provincial en l'estand de la Diputació en el centre de València

12 de Juny de 2015

12 de junio. Más de mil personas se han acercado al stand instalado por la Diputación de Castellón desde ayer y hasta las 20:00 horas de hoy en la céntrica calle Xàtiva de Valencia para interesarse por el destino turístico provincial para pasar sus vacaciones este verano. Con ello, se confirma la buena respuesta a esta iniciativa de streetmarketing que pretende aumentar la llegada de turistas valencianos a los pueblos de Castellón, especialmente durante los próximos meses de verano. La idoneidad de la ubicación del stand, justo frente a la plaza de toros de Valencia junto a la Estación del Norte, ha permitido que la marca consiga alcanzar gran notoriedad en una zona transitada por más de 20.000 personas diarias.

El vicepresidente de Turismo, Andrés Martínez, se ha mostrado “satisfecho por la buena acogida que ha tenido esta iniciativa. Se constata el interés que despierta nuestro destino entre los propios valencianos, no en vano es el mercado más importante para nuestro turismo. Esta acción está demostrando su efectividad, pues llama la atención de los viandantes, con los que conseguimos interactuar directamente y ofrecerles la información que más les interesa”.

Cabe señalar que en el stand que ha instalado la Diputación, los técnicos del Patronato Provincial de Turismo ofrecen información en general de la provincia, por municipios y también oferta de actividades para realizar turismo activo, tanto en la costa como en el interior de Castellón.

Éxito de recogida de firmas para Camins del Penyagolosa

De las distintas zonas del stand turístico de grandes dimensiones de la Diputación, una de las más transitadas está siendo el punto de recogida de firmas para respaldar la candidatura de Camins del Penyagolosa.

“No hay un momento en que esté la mesa de las firmas vacía. Es un goteo constante de personas que se acercan a informarse de la iniciativa y que la respaldan, con lo cual estamos muy satisfechos”, ha indicado el vicepresidente.

Se trata de una iniciativa más para difundir este proyecto para obtener la declaración de Patrimonio Inmaterial de la UNESCO, del mismo modo que se está realizando por parte del Patronato Provincial de Turismo en cada una de las acciones promocionales que participa.

12 de juny. Més de mil persones s'han acostat a l'estand instal·lat per la Diputació de Castelló des d'ahir i fins a les 20:00 hores d'avui en el cèntric carrer Xàtiva de València per a interessar-se per la destinació turística provincial per a passar les seues vacances aquest estiu. Amb això, es confirma la bona resposta a aquesta iniciativa de streetmarketing que pretén augmentar l'arribada de turisme valencià als pobles de Castelló, especialment durant els pròxims mesos d'estiu. La idoneïtat de la ubicació de l'estand, just enfront de la plaça de bous de València junt amb l'Estació del Nord, ha permés que la marca aconseguesca gran notorietat en una zona transitada per més de 20.000 persones diàries.

El vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, s'ha mostrat “satisfet per la bona acollida que ha tingut aquesta iniciativa. Es constata l'interés que desperta la nostra destinació entre la població de València, no en va és el mercat més important per al nostre turisme. Aquesta acció està demostrant la seua efectivitat, perquè crida l'atenció de les persones que transiten, amb les que aconseguim interactuar directament i oferir-les la informació que més els interessa”.

Cal assenyalar que en l'estand que ha instal·lat la Diputació, els tècnics del Patronat Provincial de Turisme ofereixen informació en general de la província, per municipis i també oferta d'activitats per a realitzar turisme actiu, tant a la costa com a l'interior de Castelló.

Èxit d'arreplega de firmes per a Camins del Penyagolosa

De les distintes zones de l'estand turístic de grans dimensions de la Diputació, una de les més transitades està sent el punt d'arreplega de firmes per a recolzar la candidatura de Camins del Penyagolosa.

“No hi ha un moment en què estiga la taula de les firmes buida. És un goteig constant de persones que s'acosten a informar-se de la iniciativa i que la recolzen, amb la qual cosa estem molt satisfets”, ha indicat el vicepresident.

Es tracta d'una iniciativa més per a difondre aquest projecte per a obtindre la declaració de Patrimoni Immaterial de la UNESCO, de la mateixa manera que s'està realitzant per part del Patronat Provincial de Turisme en cada una de les accions promocionals que participa.