El president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner, ha presentat aquesta vesprada, davant de l´alumnat de 5è curs de la llicenciatura de publicitat i relacions públiques de la Universitat Jaume I, el projecte de restyling de l’actual logosímbol de la institució provincial.
Així, Moliner ha volgut confiar en els i les futures professionals de la publicitat per a l’elaboració de noves propostes de millora de la identitat visual corporativa de la Diputació. Una iniciativa que, a més, permetrà a les persones que encara estudien treballar en una pràctica real.
El president provincial ha explicat als universitaris i universitàries que "la imatge és la cara de qualsevol empresa o institució, per això volem adaptar el nostre logo als temps que corren i intentar transmetre millor els valors de compromís, gestió i futur que defineixen la casa de la província".
Les més de 70 persones que constitueixen l´alumnat de l’esmentat curs començaran a treballar, a partir d’avui i per parelles, en les millores de l’actual disseny de la institució provincial. Després d’un procés de selecció, un jurat qualificat triarà el millor treball al final d’aquest semestre. Els dos guanyadors rebran com a premi un ipad mini i la possibilitat de realitzar pràctiques formatives en comunicació i disseny en la pròpia Diputació.
Cal recordar que l’actual disseny va ser posat en marxa fa 20 anys, en 1992, i la seua autora, Rossana Zaera, va obtindre el premi Laus de disseny per l’obra.