Noves oportunitats de negoci al sector turístic provincial a França

Noves oportunitats de negoci al sector turístic provincial a França
29 de setembre de 2017

La Diputació de Castelló obri noves oportunitats de negoci al sector turístic de la província a través de la seua participació en la Fira IFTM Top Resa de París.

29 de setembre. La Diputació de Castelló obri noves oportunitats de negoci al sector turístic de la província a través de la seua participació en la Fira IFTM Top Resa de París. Allí ha implementat fins avui un complet programa de treball junt amb una delegació de l'empresariat turístic castellonenc, de cara a multiplicar el turisme que ve d'aquesta destinació, el principal mercat turístic internacional per a Castelló.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “anem de la mà de l'empresariat en defensa dels interessos turístics de Castelló i per a millorar aquesta activitat a la nostra província. Volem continuar augmentant l'arribada de turisme francés, que actualment suposa per a nosaltres un públic fonamental, perquè és estratègic, ja que per a ells som una destinació atractiva al poder realitzar un trajecte raonable amb cotxe que els permet desplaçar-se fins als nostres pobles”.

Cal tindre en compte que aquesta fira s'adreça a professionals del sector turístic de França i el programa de treball que ha mantingut el Patronat Provincial de Turisme en aquest esdeveniment ha estat a demanda del sector castellonenc, així com en total coordinació amb ell. “No hi ha millor coneixedor del que està ocorrent en el turisme de la província que l'empresariat, que és amb qui coordinem i consensuem totes les accions de promoció que duem a terme, sempre també tenint en compte la postura dels municipis amb els seus ajuntaments al front”, ha indicat el vicepresident.

El saló professional de turisme IFTM Top Resa compleix la seua 39 edició, sent el lloc de trobada de mes de 31.000 professionals i 400 estands i principal fòrum turístic de França.

Amb xifres, Martínez ha explicat que “França continua sent el principal emissor de turisme estranger cap a Castelló, amb una quota del 30% del total de viatgers no nacionals i un 27% de pernoctacions. Aquestes dades es mantenen en el primer semestre de 2017, dades INE provisionals, amb percentatges del 25 i 22% respectivament en viatgers i pernoctacions”.

 

La Diputació posicionarà la marca turística en 35 fires durant 2017

El treball per fomentar l'arribada de turisme als municipis de la província s'està duent a terme ja a través de la participació de la Diputació en 35 fires turístiques de primer nivell durant l'exercici 2017.

En aquest ambiciós calendari firal es troben esdeveniments especialitzats en turisme de producte (turisme de salut, càmping, turisme esportiu, actiu i senior) amb perfil nacional i especialment internacional per a promoure l'arribada de turisme estranger, com és el cas de la fira en què ha participat fins avui la Diputació durant aquesta setmana.

Així, i d'acord al calendari del Pla de màrqueting turístic de la Diputació, consensuat amb empresariat, municipis i Agència Valenciana de Turisme, el Govern provincial treballarà en el que queda d'any en un total de sis fires més: Saló Nàutic de Barcelona de l'11 al 15 d'octubre), la Fira de Tots Sants de Cocentaina (28 d'octubre a 1 de novembre), la World Travel Market de London (del 6 al 8 de novembre), la València Boat Xou (novembre) i la IGTM Golf Travel Market (de l'11 al 14 de desembre ).