Noves oportunitats turístiques per a la província a través de Bielorússia

Noves oportunitats turístiques per a la província a través de Bielorússia
21 d'Abril de 2017

El Govern provincial tanca amb touroperadors bielorrusos la comercialització de Castelló com a destinació a partir de setembre

21 d'abril. La Diputació convertirà Bielorússia en un nou mercat emissor de turistes per a Castelló. L'ambiciosa campanya de promoció turística internacional de la província empresa pel Govern provincial es materialitzarà a partir de setembre després que diferents touroperadors del país de l'est d'Europa hagen confirmat la seua intenció de comercialitzar la província com a destinació per mitjà de vols xàrter directes a l'aeroport de Castelló.

 

D'aquesta manera, la província sumarà una nova font d'oportunitats per a reforçar la seua projecció turística a l'estranger i ho farà després que el Patronat Provincial de Turisme estiga descobrint “l'inesgotable patrimoni històric, natural, gastronòmic i cultural que ofereixen Castelló i els seus municipis, als que ens visiten”, per mitjà d'un viatge de familiarització amb prescriptors de Bielorússia.

 

Així ho ha confirmat el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, després de reunir-se amb l'expedició de touroperadors bielorrusos que des de dimecres passat, i fins demà, estan recorrent la província “per a conéixer de primera mà un territori únic que enamora a qui el descobreix i que, com han pogut certificar, mereix ser viscut i gaudit”.

 

D'aquesta manera, fruit del full de ruta promocional marcat per la Diputació de la mà de l'empresariat turístic castellonenc, l'Administració provincial reforça l'aeroport de Castelló “com la infraestructura clau que ja és per al desenvolupament i impuls de la província. L'aeroport és la principal porta d'entrada a grans masses de visitants internacionals i, per això, una font d'oportunitats per a incrementar el creixement econòmic i laboral a Castelló”.

 

1.500.000 euros per a promoció internacional

El vicepresident de Turisme ha subratllat que la comercialització de la província a Bielorússia serà una realitat gràcia als 1.500.000 euros consignats per la Diputació enguany per a promocionar la marca turística provincial 'Castelló Mediterrània' i 'Castelló Spain' en el mercat europeu. Per a això, a més d'organitzar viatges de familiarització, el Govern provincial du a terme nombroses accions promocionals directes a tota Europa amb touroperadors, premsa especialitzada i amb la presència de l'oferta turística provincial en fins a 35 fires.

 

Tot això per a “fer del turisme una indústria que estire la locomotora econòmica de la província i que, com ja hem pogut comprovar enguany, siga un pilar econòmic i laboral per a Castelló durant tot l'any i no sols durant els tres mesos de la campanya estival”.

 

Cal recordar que per a això el Govern provincial invertirà enguany més de 5 milions d'euros “al servei del turisme provincial. El turisme s'ha convertit en un eix estratègic de la gestió d'aquesta administració des del convenciment que invertir en promoció turística és invertir en la creació d'ocupació i riquesa als nostres pobles”.