Projectant internacionalment la província

Projectant internacionalment la província
25 de Gener de 2017

Diputació ven la província com a destinació turística en les principals fires d'Europa

25 de gener. La Diputació de Castelló ha iniciat 2017 amb el “ferm objectiu de posicionar la província en el mercat internacional com la destinació turística de qualitat que ja és” i per a això en l'última quinzena d'aquest mes ha intensificat la seua campanya de promoció turística amb presència en fires de fins a cinc països d'Europa.

 

Així ho ha destacat el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, després que el Govern Provincial, a través del Patronat Provincial de Turisme, haja “venut l'oferta turística provincial en els principals aparadors turístics existents. Tenim una província única que volem

projectar internacionalment

com una destinació de qualitat, sostenible i diferencial”.

 

Per a això, i una vegada marcat el full de ruta turística fins a 2020 amb la presentació del Pla de màrqueting turístic, des del Patronat s'ha iniciat una intensa campanya de promoció internacional de la província que, en paral·lel a Fitur, va portar la passada setmana l'oferta turística castellonenca fins a França, en dues fires diferents, a més del Regne Unit i Bèlgica.

 

“Es tracta d'aprofitar tots els escenaris a la nostra disposició per a convertir la província en un referent turístic internacional i refermar la tendència alcista d'arribada de visitants procedents de tota Europa, sobretot de països amb connexió aèria directa amb l'aeroport de Castelló”.

 

Producte turístic diferenciat

El vicepresident provincial ha destacat que aquesta campanya de promoció turística internacional segueix la línia marcada pel Pla Estratègic de Turisme “promocionant els diferents productes turístics que conformen l'oferta provincial i que suposen un clar reclam per a l'arribada de grans masses de turistes”.

 

És per això que el Patronat ha estat present en convocatòries amb perfils molt diferenciats com és el cas dels 'Thermaliers', fira de turisme de salut celebrada entre el 19 i 22 de gener i en la que es va instal·lar un estand propi, o les fires celebrades el passat cap de setmana tant a Bèlgica, adreçada al turisme actiu com a Paris, amb un perfil idiomàtic.

 

Turisme de càmpings

Cal destacar que després de participar el passat cap de setmana en l'Holiday World Belfast', el Patronat Provincial de Turisme es desplaçarà divendres que ve fins a Irlanda per a participar en l'Holiday World Dublín', on es farà especial incidència en el turisme de càmpings, amb un mostrador propi dins de l'estand de Turespaña.

 

Respecte d'això, Martínez ha ressenyat que en la capital irlandesa, igual que en la majoria de fires “en què promocionem el potencial turístic castellonenc, anirem de la mà de l'empresariat provincial perquè tots treballem en la mateixa direcció i convertim el turisme en una indústria puntera a la província”.