Promoció oferta turística provincial

Promoció oferta turística provincial
6 de Maig de 2017

El Patronat de Turisme projectarà internacionalment Castelló a través de famtrips amb prescriptors d'Alemanya, França i Irlanda

6 de maig. La Diputació ha intensificat aquest mes la seua campanya de promoció turística de la província amb una desena d'accions estratègiques encaminades a projectar Castelló com a destinació turística a nivell nacional i internacional. En l'antesala de la temporada estival, el Govern provincial projectarà l'oferta turística castellonenca a milers de potencials visitants “convertint prescriptors de diferents països europeus en els millors ambaixadors d'aquesta terra única”.

 

El vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que durant tot el mes “Castelló, i els seus municipis, es convertiran en la llar de touroperadors, periodistes i generadors d'opinió procedents d'Alemanya, França i Irlanda. D'aquesta manera, donarem a conéixer el patrimoni natural, històric, gastronòmic i cultural dels nostres pobles a un grup de visitants que, de segur, quan tornen als seus països d'origen, es convertiran en prescriptors de la província. Aquestes campanyes promocionals ens permeten reforçar la possibilitat que vinguen més turistes tant d'Espanya com de la resta d'Europa en la pròxima campanya estival”.

 

Per a això, la primera de les activitats programades va arrancar ja dijous passat amb l'arribada a Castelló de mitjans de comunicació especialitzats en senderisme d'Alemanya que recorreran una bona part dels més de mil quilòmetres de sendes castellonenques fins al diumenge. De la mateixa manera, des del país germànic el 18 al 21 de maig arribaran a Castelló touroperadors especialitzats en senderisme i ciclisme de muntanya que aterraran a la província “atrets per un dels millors escenaris esportius a l'aire lliure d'Europa”.

 

En les mateixes dates, i també amb l'objectiu de descobrir el patrimoni natural que ofereix aquesta terra dual, està programat un presstrip amb un grup de periodistes de França especialitzats en senderisme i naturalesa que tindrà la seua continuïtat del 25 al 28 d'aquest mes amb el famtrip de Senderisme Interpretatiu de Turespaña amb prescriptors procedents del país gal i Bèlgica.

 

Finalment, la reconeguda periodista britànica Ros Drinkwater, que treballa entre altres mitjans per a Estàndard Bussines d'Irlanda, visitarà Peníscola entre el 24 i 28 de maig en un presstrip que té la col·laboració de l'Oficina de Turisme a Londres i l'AVT.

 

Presència en fires nacionals

Martínez ha destacat la importància de combinar les iniciatives que “ambicionen projectar Castelló en l'exterior, amb aquelles accions estratègiques marcades dins del full de ruta turística provincial per a incentivar el turisme de proximitat i l'arribada de grans masses de visitants arribats de les principals regions d'emissió de turistes d'Espanya”.

 

Així, des d'ahir i durant tot el cap de setmana, el Patronat Provincial de Turisme estarà present en la fira generalista 'Expovacances Bilbao' a través de l'estand de la Comunitat Valenciana, com farà també a Saragossa el pròxim cap de setmana, del 12 al 14 de maig, per a aprofitar 'ARATUR' per a captar potencials turistes d'aquesta comunitat veïna.

 

El vicepresident de Turisme ha destacat la importància que els castellonencs “ens convertim en els primers prescriptors de la nostra província”. Per a incentivar aquesta condició i dinamitzar el turisme provincial, el Govern provincial tindrà aquest cap de setmana un estand propi en la III Fira Natural Castelló.

 

Ja la setmana que ve, “i dins del compromís permanent amb totes aquelles accions que redunden en un major incentiu turístic per a la província”, la Diputació ha subvencionat el Congrés Turisme FUE-UJI, que se celebrarà entre els dies 10 i 11.

 

Finalment, ja al juny, els dies 2 i 3 el Patronat Provincial de Turisme repetirà per cinqué any consecutiu una acció de street màrqueting enfront de la plaça de Bous de València per a augmentar el nombre de viatgers que procedeixen de la Comunitat i que l'any passat van ser el 32,10% de la quota nacional.