Promoció turística a França

Promoció turística a França
24 de Febrer de 2017

El Patronat de Turisme potencia a Tolosa el posicionament turístic de la província al principal país emissor de turistes

24 de febrer. El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló s'ha traslladat fins a Tolosa per a “reforçar la projecció turística de la província en el principal mercat internacional per a Castelló”. Així ho ha destacat des de la localitat francesa el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, el qual ha ressaltat “que la presència de Castelló en aquesta cita ens va a permetre arribar a milers de potencials turistes que coneixeran de primera mà que Castelló és una destinació turística de qualitat”.

 

Per a això, i fins a diumenge que ve, l'Administració provincial tindrà un estand propi de 18 metres quadrats en la principal fira turística del sud de França, que té 20.000 visitants i fins a 160 expositors, i que li permetrà “reforçar el posicionament turístic de la província a un país que l'any passat va representar un 30% de les visites estrangeres i un 27% de les pernoctacions, fins a superar la barrera de les 100.000”.

 

I fer-ho, tal com ha insistit Martínez, “des del país d'origen, a una ciutat com Tolosa que és seu d'importants turoperadors turístics gals i en un moment clau en què el públic decideix on passarà les seues vacances. És per això que reforçar la projecció turística internacional de Castelló en cites com aquesta ens permetran sumar bones notícies a un sector que, any rere any, s'està convertint en clau per al teixit econòmic, social i laboral de la nostra província”.

 

En aquest sentit, el vicepresident de Turisme ha subratllat que la presència de la Diputació en el Saló du Tourisme Mahana respon a “una petició expressa de l'empresariat turístic castellonenc. La interconnexió empresarial entre empresariat i touroperadors en aquesta fira és de les més fructíferes i gràcies a aquest espai expositiu hem permés que empresariat turístic i municipis, com Orpesa i Peníscola puguen estar ací presents treballant junt amb el nostre Patronat de Turisme per a captar visitants”.

 

País estratègic

En aquest sentit, Martínez ha subratllat la importància estratègica de França pel volum total de visitants gals que arriben a la província i que converteixen el país veí “en clau dins la política d'expansió turística internacional fixada dins del Pla estratègic de turisme de la Diputació per als pròxims quatres anys”.

 

Un pes estratègic que té en la proximitat un dels principals arguments que té la província per a atraure turistes “i de la seua mà, bones notícies, per a la gent de Castelló. Tolosa es troba a 6 hores amb cotxe de les nostres principals destinacions turístiques, el que ens converteix en una de les seues principals opcions a l'hora de buscar ja no sols turisme de sol i platja sinó també turisme actiu, gastronòmic i de salut”.

 

Promoció nacional

Martínez ha ressenyat que alhora que “treballem per captar més turistes internacionals, des del Patronat fem el propi en la principal fira de turisme internacional de Navarra, Navartur, conscients que el mercat nacional és el principal focus emissor de turistes per a la nostra província”.

 

Així, la presència en aquesta fira s'enquadra dins la política del Govern provincial per reforçar les campanyes de turisme de proximitat a les comunitats de Madrid, Catalunya, Aragó, Navarra, la Rioja i el País Basc.