Promoció turística a València aquesta setmana

Promoció turística a València aquesta setmana
22 de Maig de 2018

La Diputació de Castelló intensifica aquests dies previs a l'inici de l'estiu la promoció de la marca turística de Castelló entre el mercat de la Comunitat Valenciana com prioritari en el turisme de proximitat per a atraure més turistes als pobles de Castelló en els pròxims mesos

 

22 de maig.La Diputació de Castelló intensifica aquests dies previs a l'inici de l'estiu la promoció de la marca turística de Castelló entre el mercat de la Comunitat Valenciana com prioritari en el turisme de proximitat per a atraure més turistes als pobles de Castelló en els pròxims mesos. Així, i per sisé any consecutiu, la institució portarà els pròxims dies 25 i 26 de maig els atractius turístics de Castelló a ple carrer Xàtiva de València, per tal de reclamar de forma visual l'atenció dels centenars de vianants que transcorren per aquest cèntric vial. Cal assenyalar que València i la seua àrea metropolitana és el mercat més important per al turisme de la província de Castelló. 

 

El vicepresident de Turisme, Andrés Martínez, s'ha mostrat convençut de  “l'efectivitat d'aquesta acció que ofereix de forma creativa i visual els principals reclams turístics de la nostra província a les persones que circulen pel centre de València. Comprovar de primera mà les múltiples possibilitats que tenen per a disfrutar de les millors platges, de la millor muntanya ajuda a què ens tornen a triar per a escapades de caps de setmana i, sobretot, com a destinació vacacional durant el pròxim estiu”.

 

L'acció comptarà amb la participació dels municipis següents: Alcalà de Xivert/Alcossebre, Benicàssim, Cabanes, la Vall d'Uixó, Montanejos, Onda, Orpesa, Santa Magdalena de Polpís, Sant Mateu, Segorbe i Vila-real, així com municipis agrupats davall la Mancomunitat dels Ports (Castell de Cabres, Cintorres, el Forcall, la Mata, Olocau del Rey, la Pobla de Benifassà, Vallibona, Vilafranca i Villores), i de Terres del Maestrat (Canet lo Roig, Cervera del Maestre, la Jana, la Salzadella, Rossell, Sant Mateu, Tírig, Traiguera, Vilar de Cans i Xert). 

 

Cal assenyalar que aquesta acció de streetmarketing queda prevista en el Pla de màrqueting turístic del Patronat Provincial de Turisme 2018 que el Govern provincial consensua tant amb representants dels municipis turístics com amb el sector empresarial i la Generalitat. 

 

Junt amb els pobles per a crear noves oportunitats turístiques

Aquesta activitat torna a posar de manifest el paper de la Diputació com a aliada i promotora de la generació de noves oportunitats als pobles a través del turisme. 

 

Així, en aquesta acció de streetmarketing la clau està a donar l'oportunitat als pobles a què exposen els seus atractius turístics, així com l'oferta empresarial d'allotjament i activitats complementàries per tal de ajudar a fer que augmenten la seua activitat turística. 

 

El turisme de la Comunitat Valenciana va representar en 2017 un 32,73% del total de viatgers, amb un significatiu creixement del 7,5%. Les pernoctacions del turista de la Comunitat Valenciana representen així mateix el 25,52% amb un saldo positiu respecte a l'any anterior del 13,24%.