Promoció turística al cor de Londres

Promoció turística al cor de Londres
12 de Novembre de 2016

La Diputació porta l'oferta turística de Castelló a milers de britànics en el cor de Londres

12 de novembre. La Diputació de Castelló ha traslladat avui una part de les platges provincials fins al cor de Londres. En una creativa campanya de street màrqueting impulsada pel Patronat Provincial de Turisme, el Govern provincial ha omplit d'arena de la Mediterrània un estand ubicat en el centre comercial londinenc Victòria Palace, ubicat en el centre de la capital britànica, per a recrear la costa castellonenca i mostrar una xicoteta part dels innumerables encants que ofereix aquesta província a les milers de persones que avui l'estan visitant.

 

El vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha posat en valor una promoció que permetrà “posicionar Castelló i la seua àmplia oferta turística en un dels principals mercats emissors de turistes gràcies a les connexions aèries existents entre Londres i Castelló. Aquesta acció s'inclou dins l'ambiciosa campanya promocional en què invertim directament 300.000 per a atraure turistes de la Gran Bretanya”.

 

“El clima és un dels principals atractius de la província i un gran reclam per a atraure un turisme que, una vegada arriben pel sol, acaben enamorats de la nostra cultura, gastronomia, història i pobles”, ha reivindicat el responsable de Turisme.

 

‘Castelló: sota close you ca almost feel it

Així, dins del pla de Màrqueting turístic impulsat per l'Administració provincial per a crear una imatge atractiva i competitiva de la província i augmentar d'aquesta manera el volum de turisme anglés, el Patronat Provincial de Turisme ha realitzat avui un gran desplegament en una important superfície comercial del Regne Unit amb la platja com principal esquer després de realitzar una important labor de difusió en televisió close you, almostfeel it urbans i xarxes socials...

 

Sota el lema 'Castelló: Sota close you ca almost feel it', el Govern provincial està descobrint de primera mà les qualitats de la província com a destinació realitzant especial èmfasi en el segment del turisme familiar i joves. Per a multiplicar l'efecte crida de l'acció, se sortejaran dos bitllets d'avió a Castelló entre les visites que es traguen una foto original en l'estand i la pengen en les seues xarxes socials utilitzant l'hashtag de la campanya.

 

Promoció de ‘Castelló, terra de festivals’

De la mateixa manera, la campanya de promoció turística internacional que el Patronat Provincial de Turisme està duent a terme al Regne Unit està realitzant una campanya de comunicació complementària per a multiplicar l'arribada de turisme atret per l'oferta provincial de festivals.

 

Per a reforçar aquesta comunicació, la Diputació de Castelló invertirà en 2017 més d'un 1,5 milions d'euros per a promocionar l'oferta turística de Castelló, però especialment per a refermar la marca 'Castelló terra de festivals' i els grans macroesdeveniments musicals que la componen com a eixos estratègics de desenvolupament per a la província.

 

El Govern provincial ha obert a promotores de tota Europa la seua línia de patrocini de grans festivals per mitjà d'un contracte de patrocini xifrat en 400.000 euros per a sumar noves realitats als grans festivals que ja se celebren a Castelló i promocionen la província.