Promocionando la província com a destinació de turistes vinculats al busseig

Promocionando la província com a destinació de turistes vinculats al busseig
23 de Març de 2017

El Patronat de Turisme instal·larà aquest cap de setmana un estand en la MedSea Saló Internacional d'Activitats Nàutiques d'Alacant

23 de març. La Diputació exalçarà aquest cap de setmana el litoral castellonenc com el millor escenari de la Mediterrània per a la pràctica del busseig. A través del Patronat Provincial de Turisme, el Govern provincial estarà present en la MedSea Saló Internacional d'Activitats Nàutiques que reunirà en la Institució Firal d'Alacant empreses i destinacions amb producte de turisme nàutic, especialment del subsector del submarinisme.

 

És per això que la Diputació permetrà que fins a cinc empreses castellonenques del sector participen durant dos dies “en el principal fòrum de trobada nacional del turisme vinculat al busseig per a, de forma coordinada i conjunta, vendre la nostra oferta turística i atraure nombrosos visitants a una costa envejable per a la pràctica esportiva”.

 

El vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha insistit en la importància d'una fira de marcat àmbit professional, encara que també oberta al públic, en què el Patronat de Turisme disposarà d'un estand propi en què prestarà especial atenció a la Reserva Marina de les Illes Columbretes com una de les destinacions més importants de busseig en la Mediterrània. “Protegint en tot moment el parc natural, les Illes Columbretes és el millor argument que té aquesta província per a multiplicar potencials turistes en el món de l'esport nàutic i el busseig, amb el creixement econòmic que això suposaria per a les empreses del nostre litoral”, ha ressenyat Martínez.

 

És per això que la Diputació desembarcarà en Medsea acompanyada per les empreses provincials Xàrters Casamar, DXT Nàutic, Goleta Sant Sebastià, Barracuda Buceo i Destinació Nàutica Benicarló Peníscola amb “la ferma intenció d'eixir d'Alacant amb noves i millors oportunitats per a un sector que obri una infinitat de noves oportunitats turístiques per a Castelló, a través del patrimoni natural que ens brinda la nostra costa”.

 

Cal destacar que el Pla de màrqueting elaborat per la Diputació per a traçar el full de ruta turística de la província “i convertir el turisme en una indústria més important encara en el sector econòmic i laboral castellonenc”, estableix les activitats de busseig com les que generen un major retorn econòmic dins del turisme nàutic, sent aquest un producte turístic reforç a la província.

 

Projecció internacional

Tant és així que “maximitzar les oportunitats de negoci” d'aquest subsector del turisme actiu és una de les accions marcades dins de l'estratègia de promoció turística establida pel Govern provincial de la mà de l'empresariat i que sense anar més lluny possibilitarà que en la fira les empreses provincials presents mantinguen una primera entrevista amb un prescriptor de la Revista Diver, qui realitzarà en pròximes dates un viatge per a bussejar en Illots i en la costa de Castelló i publicar un reportatge en els mitjans de Diver Group.

 

Diver Group és el principal mitjà d'informació per a bussejadors en llengua anglesa, tant al Regne Unit com a la resta d'Europa, editant una revista i sent alhora assessors de viatges de submarinisme.