#YomequedoenCS-copia

#YomequedoenCS-copia
12 d'Abril de 2017

Moliner: “Serem grans quan la nostra gent s'enamore i siga ambaixadora turística de les grandeses de Castelló”

12 d'abril. La Diputació ambiciona convertir tots els castellonencs en els millors ambaixadors turístics de la província. Per a això, el Govern provincial intensificarà durant Setmana Santa la campanya de promoció turística #JoemquedeaCS encaminada a “descobrir l'essència dels 135 municipis que componen una terra única a la gent de Castelló”.

 

El president del Govern provincial, Javier Moliner, ha estat l'encarregat de donar a conéixer els detalls d'una iniciativa que tindrà el suport audiovisual a través de les diferents plataformes de la Diputació i que ha nascut del “compromís adquirit per aquesta institució de dotar Castelló amb les majors i millors oportunitats per al territori a través del turisme”.

 

Unes oportunitats que per al president provincial passen “per convertir la pròpia gent de Castelló en ambaixadors de la província. No té cap sentit promocionar la província turísticament, sinó és perquè la pròpia gent de la nostra terra la conega, ja que serem grans quan la nostra gent s'enamore i siga ambaixadora de les grandeses de la província”.

 

“Perquè en cap província pots despertar un Dijous Sant a les faldes d'una fortalesa de pel·lícula a Peníscola, assaborir el millor rebost de la Mediterrània i recórrer algun dels més de 1.000 quilòmetres de sendes dels set parcs naturals castellonencs; viure l'arreplegament, fervor i devoció que emana la Passió de Borriol, amb més de 20.000 espectadors, per a despedir el dia a la vora de la Mediterrània i al so de la millor música nacional i internacional junt amb 55.000 sanserits”, ha relatat Moliner.

 

I és que el president del Govern provincial ha destacat que Castelló “ofereix un producte que té totes les complementarietats que el turisme reclama per a viure una experiència atrets per una terra única amb innumerables propostes que oferir a qui la visita”.

 

Turisme de proximitat

Visitants de la província i també de les principals regions emissores de turistes. Per a això, a principis de 2017 Diputació va invertir prop de 300.000 euros per a materialitzar una campanya de promoció turística de proximitat de cara a afavorir l'arribada de turistes durant aquest període vacacional de les sis principals comunitats autònomes de què procedeixen: Madrid, Catalunya, Aragó, Navarra, la Rioja i el País Basc.

 

Així, i “sempre de la mà de l'empresariat del sector turístic castellonenc perquè el turisme siga cada dia més un pilar estructural per a l'ocupació i creixement de Castelló”, l'Administració provincial està reforçant enguany la seua estratègia a l'hora de “liderar l'impuls del territori i fent-ho protegint, recuperant i divulgant el seu patrimoni natural, històric, cultural i gastronòmic, alhora que promocionem la província a Espanya”.

 

És per això que tal com ha conclòs Moliner després de recordar que el Govern provincial ha pressupostat més de cinc milions d'euros per a impulsar polítiques en matèria de turisme, “des de la Diputació continuarem treballant per a fer gran un territori xicotet. Per a traure tot el patrimoni que atresora aquesta província i que la converteix en una font inesgotable d'oportunitats per al que la descobreix”.